mikä avuksi kun ummetusta,eikä edes ummetus lääkkeet auta??

Vierailija

Mulla ei ole edes tunnetta että pitäis mennä paskalle mutta jossainhan sen ruan on oltava. Olen raskaana ja se varmaan lisää ummetus vaivaa joka mulla on yleensäkin. mutta nyt alkaa jo tympimään!!!!

Kummallista on ollut kun pari viikkoa ummetusta ja sitten tulee päivä jolloin kamala ripuli kaikki tulee ulos ja taas alkaa ummetus. Tätä rataa on ollut nyt aika kauankin.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Saa apteekista ja marketeistakin. Auttaa myös suonenvetoon ja levottomiin jalkoihin.

Toinen hyvä keino on syödä vaikka aamuisin puuroa, jossa on puolet kaurahiutaleita ja toinen puoli kauraleseitä. Hyvän makuista ja terveellistä muutenkin. Näillä kahdella konstilla pärjäsin itse raskausaikana. Riittävä juominen on myös tärkeää.

Vierailija

Niistä tulee vaan maha kipeeks ja ilmavaivoja, hyvällä säkällä ehkä ripuli. Syötkö tarpeeksi kuitupitoista ruokaa? Kaurapuuroa, täysjyväleipää ym.? Lisää ruokavalioon vielä luumuja. Rupeat käyttämään säännöllisesti levolacia.

Raskauden aikana ummetus lisääntyy ja olisi tärkeää hoitaa sitä, ettei esimerkiksi tule peräpukamia. Kiinnitä enemmän huomiota vielä ruokavalioon niin mahan pitäisi toimia.

Vierailija

Meillä ei ole täällä käpykylässä luontaistuote kauppaa mutta pitäiskö koittaa noita karkkeja??? Kahvia en juo joten sekään ei auta.

ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat