TAMMIKUISTEN viikonloppu

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eeviliina:

Täällähän minä,en ole mihkään kadonnu,on vain ollu aika kiireistä elämää meillä.Ja joku kumma laiskuus iskeny kirjottamiseen,jokapäivä teidän kuulumisia kumminkin olen lueskellut. Ihanaa ku joku kaipaa:)

Syysväsymys meinaa painaa ja neitin uhmis vie loputkin mehut tästä odottavasta:( Lisäks ku tuohon laitetaan vielä aikaajoin surun ja pelon tuomat masennus päivät niin ei hyvin voi sanoa henkisesti voivansa.Onneks vielä hyviäkin päiviä on!

Mies on kaikenpäälle iltahommissa tienaamassa ylimääräistä rahaa ja meinaa ottaa koville koko perheelle.Ensin on oma kolmivuorotyö ja sitten lähtee vielä iltatöihin.Meinaa olla aika raskasta taas pyörittää isoa kotia isolla mahalla ja uhmakkaan kanssa.Huoh..no onneks kohta rauhoittuu ja sitten saa vetovastuun jakaa aina välillä ja pääsee itekki johonkin ilman tyttöä.

Ens viikolla on neuvola ja seuraavalla sitten lääkäri taas.Muuta uutta ei tänne kuulukkaan.

Maha kasvaa kovasti,kuten muillakin ja vauva touhuaa kovasti masussa.Samanlainen äheltäjä on kuin siskonsakkin:)

Välillä on ihan poikittain masussa ja kinnaa ittensä aivan tohon mahan päälle.Selvästi näkee missä on pää,selkä ja pylly sekä jalat.Sillon on puolet mahasta aivan tyhjänä,vinkeen tuntusta ja näköstä;)

Onkos muut kokenu samaa?

D-vitamiinista on ollu puhetta,minä olen popsinu monivitamiini tabletteja ihan alusta asti.Muuta en meinaa ottaakkaan.Eiköhän se riitä..

Raikasta ja kovin tuulista viikonloppua kaikille:)

Tulen viimeistään ensviikon lopussa ilmotteleen itestäni ku olen neuvolassa käyny.On jotain uutta kerrottavaa.

Terveisin:Vell@ rv 24+4

Kommentit (1)

Vierailija

Sitä vaan jää toiset nimimerkit mieleen, ja sinäkin kun tosiaan usein kirjoittelit ja aloittelit pinkkojakin, niin tuli yhtäkkiä mieleen, etten pitkään(?) aikaan ole sinusta mitään lueskellut. Kiva kuulla, että kaikki kuitenkin hyvin... mitä nyt tietysti arki painaa itse kutakin! Voimia ja jaksamista sinulle oikein rutkasti toivottelee Eevi

p.s. Juuri tossa miehen kanssa äsken naureskeltiin, kun vatsa kohoili ja meni kuopalle ihan epäsymmetrisesti. Me ei kuitenkaan olla vielä eri kehonosia hahmotettu...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat