Naapurin vauva vaan itkee ja äiti eristäytyy

Vierailija

Oon varmaan jotenkin ylireagoiva, vai mitä? Naapurissa on 5kk ikäinen vauva ja viime viikot se on vaan lähes koko ajan itkenyt. Kuuluu siis seinän ja ulko-oven läpi (kun tullaan kaupasta tai ulkos tms.) Muutenkin aiemmin ollut tosi itkuinen vauva ainakin meidän helppoon tapaukseen verrattuna. Sen vauvan äidin kanssa ollaan aijemmin käyty lenkillä ja jumpassa, mut nyt se ei oo moneen viikkoon lähtenyt mihinkään.Aina vaan tekstariin vastaa et just tänään ei pääse jne.

Alko vaan hulestuttaa sen jaksaminen. Kun vauva on itkunen ja mies paljon poissa, voi voimavarat huveta.

Kommentit (7)

Vierailija

jotta äiti saa nukkua tms. Tietty voi vastustella, kun ei kehtaa apua ottaa vastaan, mutta sanot, ettei tässä mitään. Nyt menet nukkumaan ja sillä siisti. Vauva pärjää hoidossa ja tuon sen hetken päästä takaisin virkeämmälle äidille. Lähimmäisenrakkautta.

Vierailija

Ei varmaankaan kannattaisi ihan noin vaan soitella " epäilyksistään" lastensuojeluun!!!!! Kiva epäilyksen leima sitten ihmisillä otsassa syyttä suotta jonkun kyylän takia. Ymmärrän lähimmäisenrakkauden, mutta tunkeilu on eri asia. Ei ole pakko olla niin seurallinen.

Vierailija

Olin myös todella paljon yksin hoitamassa vauvaa. Pikkuhiljaa kun lapsi kasvoi, alkoi elämä helpottaan, ja siitä asti kun lapsi on ollut 1 v ollaan käyty kerhoissa, jumpassa jne jne osallistuttu tosi paljon. Sitä ennen en olisi jaksanut lähteä minnekään, lisäksi kun vauva vaan huusi ei sitä olisi ollut mitään järkeä minnekään raahatakaan. Niin se vaan meni. Jos sua huolestuttaa, mielestäni voisit vaikka kysyä jos voisit ottaa sen sun kaverinkin vauvan vähäks aikaa ulkoileen, niin se sais vähän levätä. Tai tehdä jotain ihan rauhassa. Mä olisin ollut tosi kiitollinen juuri siitä, että joku olisi tarjoutunut viemään huutavan lapsen vähäks aikaa pois.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat