huhtikset kokeilkaa tätä

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

kun makaat selääläsi, sattuuko ristiselkään? mulla sattuu. meillä on niin pehmee sänky et siinä ollessa ei satu mut matolla ja lattialla sattuu. ennen ei oo sattunu. nyt on rv13 ni voisko johtua jostain sellasesta et ne alapään luut jotenki vaihtaa paikkaa tai jotain?

Kommentit (4)

Vierailija

Siis aina välillä, useinmiten sitä ei kyllä onneksi tunne. Tiedä sitten mistä johtuu. Valaiskoon joku tietoisempi meitä..

Lumo 15+5

Vierailija

kyseessä symfyysi (häpyliitos) tai SI-nivel kivut. Molemmat liitokset löystyvät raskauden edetessä, ja toisilla noi symfyysikivut voivat alkaa jo jopa viikolla 8. Symfyysi on kuitenkin yleensä kipeä lähinnä kävellessä tai kyljellä nukuttaessa. SI-nivelkivut voivat sattua seljälläänkin, ja niihin voi auttaa, kun pitää nukkuessa tyynyä polvien välissä. Normaaleja kipuja kuitenkin!

Vierailija

Aika samanlaisia oireita on ollut, nyt juuri viikkojen 12-14 aikana. Selällään ei voi maata/nukkua, kun jomotus alkaa tuntumaan heti. Olen pari kertaa yöllä herännyt todella polttelevaan kipuun, kun olen sattunut nukkumaan väärässä asennossa. Sänkyyn jouduin laittamaan toisen sijauspatjan entisen päälle, jotta pehmentää vähän - liian kova patja muuten.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat