Paljonko annatte työpaikalla rahaa jos kerätään työkaverille lahjaa?

Vierailija

Kommentit (15)

Vierailija

Meillä on hyvin harvoin keräyksiä. Muutama on jäänyt eläkkeelle ja pari 60-vuotiskeräystä on ollut.

Meillä summat kirjataan ylös kaikkien nähtäville ja kaikki ovat antaneet 5 tai 10 e. Mutta olen osallistunut vain niiden lahjoihin, joista oikeasti olen välittänyt. Ja halvempaa on antaa 5 e kuin ostaa oma lahja.

Vierailija

Summia ei onneksi merkitty, enkä laittanutkaan kuin jotain euron. Mutta sitten kun minä jouduin talosta pois, niin eipä herunut edes yhtä ruusua. Työ kun loppui loma-aikana.

Vierailija

Aika usein jätän osallistumatta, sillä meillä on iso firma ja paljon keräyksiä. Osallistun siinä tapauksessa, jos ko. henkilö on paljon kanssani tekemisissä.

Vierailija

Viimeaikoina olen vähän vähentänyt osallistumistani, ku tuntuu, että vaikka itse osallistun kaikkien lahjoihin, mun lahjaan ei sitte osallistunut kuin kolmasosa. Jotenkin menee maku koko hommasta. Varsinki kun sitten entisen pomon lahjaan osallistui kaikki ja eukko sai toista sadan lahjakortin jonnekki stokkalle. Ja se emäntä ei osallistu kenenkään lahjoihin.

Vierailija

Tää on jo alkujaan sovittu summa. Tosin ollaan todella hyvä porukka ja vietetään muutnekin aikaa yhdessä kuin töissä, myös perheiden kesken.

Edellisessä duunipaikassa oli kaks euroa per lärvi ja senkin annoin hampaita kiristellen koska en yksin kertaisesti pitänyt niistä ihmisistä...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat