Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tämä kertoo miehestä?!

Vierailija

Harrastaa liikuntaa todella paljon ja välillä antaa itselleen vapaata rääkistä. Silloin syö ja juo kamalia määriä. Harvemmin on kännissä mutta sitten kun on niin taju on kankaalla...

Ottaa siis niin paljon päähän tämä touhu. Olen sanonut aina että jos haluat ittes juoda kaatokänniin niin tee se jossain muualla kuin kotona. Lupaa " katuvaisena" ettei toistu ja sitten taas sama juttu kun aikaa on kulunut. Viime kerrasta onkin jo aikaa puoli vuotta!

Onneksi lapsi ei herännyt yöllä kun isäntä oksensi ja käveli pitkin seiniä...

Mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä? En jaksa enää edes raivota asiasta. Tämmöisinä pävinä kun yöunet on jääneet itseltä vähiin miehen vuoksi ja ukko makaa tajuttomana sängyssä en enää tunne mitään miestäni kohtaan. Pelottavaa sinänsä!!!

Kommentit (11)

Vierailija

Kyse ei mun mielestä ole tässä asiassa nyt siitä juomisesta niinkään kuin siitä, että MIES ON LUVANNUT, ETTEI JUO KOTONA. Miksi luvata sellaista, jota ei voi tai aio pitää? Tai jos mies haluaa juoda kotona, ymmärrän sen kyllä, niin kannattaisi silloin sopia ap:n kanssa, että huomenna vedän kalsarikännit, voitko mennä yöksi vaikka kaverille tai jollekin sukulaiselle. Ei mies voi pakottaa ap:ta katsomaan omaa dokaamista, vaikka sitä tapahtuisi vain kerran tai kaksi vuodessa. Toisaalta taas ap ei voi kieltää miestä juomasta kotonaan. Itse henk.koht. mieluummin antaisin miehen ryypätä kotona kuin ajaisin maailmalle.

Toivottavasti löydätte teillä toimivan ratkaisun tähän!

Vierailija

Juu kyllähän sen tiedän että monet muut juo useammin ja paljon mutta...

Kyllä hermot on kireellä huonosti nukutun yön jälkeen. Aamulla jouduin tekemään suursiivouksen kylppäriin kun herra oli ökännyt ties minne.

Mikä ihme siinä on että 30 vuotias ei tiedä omia rajojaan juomisessa?!

ap

Vierailija

t. 4.

Oletko sä joku absolutisti tai kontrollifriikki? En ihmettele, jos miehesi pettää joskus lupauksensa, tuntuu että on melko lailla tossun alla...

Vierailija

Ja ihminenkin hän vain on ja ihminen tekee virheitä. Ja löydöltä vaikuttaa, jos ei muuta tee, ns. pahaa.

Sitä vastoin tekstisi kertoo melko paljon sinusta... Taidat nalkuttaa aika paljon kotona?

Vierailija

Luulisi jo 30 vuotiaan miehen tajuavan mikä määrä itselle sopii ettei oksentele ja mene pitkin seiniä. Se kuuluu teineille ja vasta juomaan aloitteleville.

Vierailija

Sydän kun ei kestä tuota kunigas-alkoholia.

Sitä en tiedä että onko mies tossun alla vai eikö mutta miksi ei voi lähteä esim. mökille yms. vetämään niitä lärvejä?

Ja myönnetään että asia ahdistaa. Pelkään että lapsi herää ja näkee isänsä siinä kunnossa. Olen omassa lapsuudessani joutunut katselemaan aikamoista örvellystä ja se ei ole tosiaankaan tuntunut kivalta vaikka joka viikonloppu ei niin ole tapahtunutkaan!

ap

Vierailija

Jos et pysty katsomaan hänen juomistaan, en näe teidän tapauksessa kuin eron.

Tai sinä ja lapsi lähette muualle pariksi päiväksi. Kun mies tokenee, hän varmasti siivoaa jäljet.

Miksi miehesi pitäisi lähteä siksi aikaa pois? Saman voit tehdä sinäkin, jos et halua katsoa sitä juomista. Valinta on myös sinun.

Ehdoin tahdoinko haluat katsoa juomista, kun et itse lähde pois.

Vierailija

Minusta aika tyypillinen suomalainen mies :) ja jos yhtään lohduttaa, monilla naisilla on ristinään paljon kamalampiakin tapauksia, mutta ymmärrän täysin kantasi. Minun mielestäni lapsiperheessä vanhemmat eivät KOSKAAN saisi olla kotona/lasten aikana tuollaisessa kunnossa, korkeintaan pikkuhiprakassa, jos sitä viinaa on pakko juoda. Meillä minä lähes absolutisti, mies juo enemmän, mutta ns. näkyvään humalaan ei enää lapsen syntymän jälkeen kotona. Humalainen aikuinen on lapselle aina pelottava ja traumatisoiva, sanoivat ihmiset mitä tahansa. Koita puhua miehellesi vielä ja esittää asia lapsen näkökulmasta. Ensi kerralla kun tilanne uhkaa lähteä käsistä, olisko mahdollista puuttua siihen ajoissa ja pyytää miestä lähtemään mies kaverille/jonnekin?

Uusimmat

Suosituimmat