Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli tuosta kyläilystä mieleeni. Mulla on äitikaveri

Vierailija

joka yhä edelleen kutsuu minut ja lapseni kylään jotta ' saa lapsilleen seuraa' . Tulkaa siis meille jotta se ja se saa seuraa. Menee sitten ilta helpommin jos on kaveri paikalla.

Kertaakaan ei ole kutsunut niin että olisi sinua kiva nähdä, tahi jutella sinun kanssa. Toki ei me tuppisuina istuta, mutta kiva olisi joskus kuulla että on kiva että kyläilemme _me_ eikä vain lapset.

Kommentit (6)

Vierailija

" Olis kiva kuulla joskus, että haluaa MUN seuraa!" " Vois edes joskus sanoa, että MINÄ olen tärkeä!" Ruikunruikun....

Tosiasia on kuitenkin, että lapsista on toisilleen seuraa ja ilta menee rattoisammin. Ehkä pitää itsestäänselvänä sitä, että tiedät mukavan seuran olevan myös aikuiselle paikallaan. Jos noin kiusaa, niin sano sille, että: " sanoisit edes joskus, että tykkäät MINUSTA!" ;D

Vierailija

mutten ole koskaan tullut ajatelleeksikaan, että tästä sanamuodosta pitäisi hiiltyä, päinvastoin olen iloinen, että joku haluaa viettää aika minun ja lapseni kanssa! =) Voisitkohan ajatella asiaa niin päin, että jos ko. ihminen ei viihtyisi sinun seurassasi, tuskin hän pelkän lapsiensa seurankipeyden vuoksi teitä kylään kutsuisi?

Enemmän olisin huolissaan kaverista, joka ei koskaan halua nähdä, vaikka molemmilla samanikäisiä lapsia, joista olisi seuraa toisilleen. Minulla kokemusta tästäkin. =(

Uusimmat

Suosituimmat