Limatulpasta, millainen

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Minulle tehtiin sisätutkimus ja sen jälkeisinä kahtena päivänä tuli keltainen KÖNTTI. Olen jostain kuullut että voi olla myös liukastetta jota lääkäri käyttää?

Kuinka kauan limatulpan irtoamisesta teillä on mennyt synnytykseen?

Kohdunkaula oli 1,5 cm ja sormelle auki.

Kiitokset etukäteen

hensu 37+0

Kommentit (4)

Vierailija

uskalla oikeen sanoo muuta kuin: voi tarkottaa että pääset synnyttämään jo pian mutta voi olla että menee vielä kauankin (viikko)

Vierailija

oli sellaista klönttimäistä limaa, muttei kuitenkaan verta. Se saattoi kuulemma osittain ollakin, mutta kun supistukset oli alkanut, niin sellainen verinen isompi klöntti meni, ja luultavasti se olikin se varsinainen tulppa.

Vierailija

Eli sellaista vanhaa verta ja kun limatulppa alkaa tosissaan lähtä, tulee vertakinmukana.

Mut pääasiassa on ollut aika ruskeita.

Minullakin tuli pitkin raskautat noita keltasia limaklönttejä;vähän kuin sitkeetä räkää. Lääkäri sanoin niiden liittyvän vaan valkovuotoon, joka on maksimaalista raskausaikana.

Vierailija

limatulppahan uusiutuu raskauden aikana vissiin.

limatulppa muuttui veriseksi rv 41+3 ja tyttö syntyi 41+4, yöllä tuli sitten lähtö. Eli mielestäni juuri se, että tulppa muuttuu verensekaiseksi, olisi merkki siitä että alkaa tosi olla kyseessä..? korjatkaa jos olen väärässä..

T:Neiti21

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat