Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mustasukkainen ystävästä?

Vierailija

Onko kenelläkään kokemuksia ystävän mustasukkaisuudesta?

Itselläni on tilanne, että olen tutustunut erääseen henkilöön josta on tullut ystäväni. Tämän ystävän toinen ystävä, jonka minä myös tunnen tuntuu olevan mustasukkainen ystävyydestämme. Ilmaisee tämän siten, että minä saan kaikkea p*skaa niskaani. Yksi asia "selvitetty" ja unohdettu tällä viikolla ja jo nyt on sitten uusi asia kierroksessa...

Kuinka jaksan tätä? Ystäväni on ihmeissään toisen käytöksestä ja antaa tukensa kyllä minulle, sillä hänen mielestään tämän toisen ystävänsä käytös on yöittänyt hyvän maun rajat ja todella ronskisti...

Kommentit (3)

Vierailija

Meidän kuntaan muutti nuori nainen ja tutustuimme. Elimme sen kesän kuin jossain hurmoksessa. Hän oli todella mukava.

Syksyn tullen kun alkoi koulu ja harrastukset viemään aikaani ei tämä ystäväni millään ymmärtänyt. Hän jopa ehdotti että asuisin hänen luonaan ja kävisin niissä muissa sitten sieltä käsin.

Hän alkoi takertua ja tuli aivan riippuvaiseksi. Eräs poika ihastui minuun ja kun näimme ravintolassa ystäväni teki kaiken että emme tapailleet.

Tajusin asian kun en enään helpolla päässyt eroon. Oli pakko laittaa välit kokonaan poikki.

Tällaisilla on juuri taustalla se että eivät asu juuri missään kauaa. Kun tutustuu on aivan kuin olisi löytänyt sydänystävän. Vaan odota kun haluaisit omaa rauhaa..

Vierailija

Paras ystäväni on ihan avoimesti mustasukkainen minusta, ja tavallaan asia ei ole tämän takia edes kovin ongelmallinen.

Erityistä mustasukkaisuutta ilmeni, kun aloin seurustella uuden miehen kanssa, mutta myös naispuolisille ystävilleni suomasta ajasta hän on toisinaan varsin mustasukkainen.

Uusimmat

Suosituimmat