Eiliset BB-bileet!

Vierailija

Pikkuisenko se Minna on NOLO. Änkes sitten viime yönä Antin kainaloon ja oli itseään epäsuorasti tyrkyttänyt. Ja pitäis vielä Iinan " bestis" olla. Heti selän takana omat yritykset, kun toinen jätti talon. Huh. Ja kahden lapsen äiti. On varmasti mukava muksujen katsoa kun äiti kännissä pussailee kaikkia talon asukkaita (tyttöjä myös) ja sitten yrittää vielä puolta nuorempaa ystävänsä miestä. Oksettaa...

Kommentit (9)

Vierailija

Minna muuttuu kyllä nelikymppisestä wannabe-kakskymppiseksi kännissä. Puhuu kuin sitä panettaa jne jne. Varokaa vaan miehet siellä talossa...

Ja Hanna ja Kathy. Ne menee ihan sekaisin viinasta. Hanna antaa aina kännissä Timolle ja Kathy alkaa haastaa riitaa ja sääliä itseään. Huoh.

Vierailija

yksis bileitten jatkois olin hiprakassa ja tosi yksinäinen olo, kun en ollut nähnyt poikakaveria pitkään aikaan ja mieli teki vaan mennä nukkumaan jonkun kainaloon (ei siis seksii vaan läheisyyttä), ja mun " uhri" luuli että olisin ollu enempiki touhusta kiinnostunu ja sano et sil on sormus ja se kyl merkkaa hänelle jotai.... Tunsimpa itteni tosi noloksi....

Mietin vaan mitähän Minna ajattelee, kun se sekoili kameroiden edessä ja mulle riitti ihan muutama ihminen aiheuttamaan tosi nolotuksen...

Vierailija

Mitenkähän sen mies/miehet suhtautuu tohon että se antaa kielareita kaikille ja varmaan vielä naidaniksauttaisi jonkun kans jos joku siihen alkais...ei mun äijä ainakaan hyväksyis, EI IKINÄ!!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat