Järkyttävää turvotusta...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Aiemmin kyselinkin täällä pillereiden lopettamisesta. Nyt olen ollut muutaman viikon ilman pillereitä niin maha on joka päivä kuin pallo, turpoaa yleensä iltaa kohti ja alavatsaan koskee, tuntuu kuin ei vatsanahka enää riittäisi... joudunko kärsimään tästä ekoihin luomumenkkoihin asti vai kenties pidempäänkin?? Eka viikko oli kovaa päänsärkyä mutta se on hellittänyt sentään. Olen kyllä täältä lukenut että " vierotusoireet" pillereiden lopettamisen jälkeen voivat olla aika kamalat, mutta ei tällaisen mahan kanssa kehtaa liikkua kun killittää vaatteidenkin läpi... Vaikka toisaalta pallomaha olisi kyllä aivan ihana jos siellä olisi pikkuinen kasvamassa :-) Mutta tässä tapauksessa se ei ole niin ihana...

Kommentit (3)

Vierailija

...Pyry78 ja Kathy, helpotitte elämääni, en oo siis ainut. Toivotaan tosiaan että saatais kantaa kohta niitä kivempia pallomahoja :-) Mä söin kans noita Yasmineja, mut en usko et toi merkki vaikuttais noihin oireisiin... tai no mistäs sitä tietää. Eipä tässä auta kai muuta ku kärvistellä. Vaihellaan kuulumisia aiheesta vaikka jatkossaki!

Vierailija

Terve!

Minä myös lopetin pillerit (10 v syöty) ja nyt ensimmäinen luomukierto kp 27. Ensimmäiset kaksi viikkoa oli vatsa todella häiritsevän turvonnut, juurikin iltaa kohden enemmän. Jatkuvaa jomotusta koko lantion alueella, mutta ei mitään kovin kivuliasta.

Kahden viikon jälkeen alkoi kolmen päivän alavatsakivut (eli kp 15-17), jotka kohdistuivat vain toiselle puolelle vatsaa. Itse olen toiveikas, että olisi oviksesta kyse. Hankala kuitenkaan sanoa, kun ei ole kokemusta moisesta. Tämän jälkeen hävisivät kaikki oireet, niin kivut kuin turvotuskin! Nyt jännityksellä odottelen, jotta alkaisivatko kuukautiset samassa aikataulussa kuin pillereidenkin kanssa (eli ylihuomenna), vai mitä tapahtuu =)

Toivottavasti pääset yhtä nopeasti valepallosta eroon ja päästäisiin molemmat kokeilemaan sitä ihanampaa pallottelua!

Vierailija

Olen tässä samaa ajatellut että mikä ihme on ku maha yhtäkkiä turpos ihan armottomasti... ajattelin että olen syönyt niin siksi kasvaa, mutta ku oikeasti mietin niin en ole enempää syönyt ku koko syksynä. Ei käynyt mielessä että johtuis pillereistä mutta nyt kun mainitsitte niin niistähän se varmaan johtuu, lopetin pillerit 10.9. ja ekat luomut tullut, täällä ainakin turvotus jatkuu ja samoin vatsakivut. Olo tosi epämukava, katselin tänään jopa nesteenpoistolääkkeitä ku olo on sellainen " turvotus pöhötys" ja niitä en ole koskaan käyttänyt.

Söin 3 vuotta yasmineja.

Mutta toivotaan että menee ohi ja saadaa ne ihan oikeet pallomasut :)

Kathy

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat