Onko kenelläkään muulla moista parisuhdeongelmaa?

Vierailija

Tykkään halata ja pusia, löhötä kainalossa ja kyhjätä lähellä. Niin myös mieheni, joten match-made-in-heaven?

Miehelleni tuo pusuttelu ja kainailu on useimmiten sitä että luulee sen olevan kutsu punkkaan. Ja kun minä en jaksa, minulle ei maistu, minua ei huvita, vai miten sen sanoisi, ei niin usein. Ei joka päivä läheskään. Silloin tällöin kyllä.

Mutta siis siihen ongelmaan. Minä halin ja pusin, olen kainalossa, mies luulee että on vinkvink, minä kieltäydyn, mies pettyy. Minä en kestä sitä pettymystä, säälistä en tahdo antaa. Joten minä en halaa, en pusi, koska pelkään taas sitä pettymistä.

Ja juu, ollaan puhuttu tän kuuden vuoden aikana sen miljoona kertaa asiasta. Aina on olevinaan ihan ok, mutta sitten taas palataan tuohon samaan.

Kommentit (3)

Vierailija

Mutta meillä mies on se pihtaaja =)

Eli se höntti alkaa aina topputtelemaan, jos halaan tai pussaan. Aina pitää muistuttaa, että hän ei ole nyt sillä tuulella. Raukka ilmeisesti luulee, että jokainen antamani pusu tarkoittaa, että haluan seksiä...

Vierailija

Mies jopa pyytää, etten tulisi " turhaan" kiehnäämään ja esim. yöllä jos yritän käpertyä kainaloon, hän suutahtaa, kun ei sitten kuulemma pysty nukkumaan kun tekee niin mieli.. Tosi nurinkurista ja tylsää!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat