LINDA H.! Lopeta nostamasta tuota aku ankasta-ketjua! (ov)

Vierailija

Lainaus palstan nettietiketistä:

Viestitilaa ei saa käyttää kaupalliseen mainontaan.

Jos haluat laittaa sivuillemme mainoksen, ota yhteyttä Sanoma Magazines Finlandin ilmoitusmarkkinointiin, p. (09) 1201 (vaihde).

Nyt jos vielä täällä kaupustelet lehtiä, niin otan yhteyttä suoraan sinun työnantajaasi! Olet lehtikauppias, toimi sen mukaisesti. Tuskin on tarkoitettu että mainostat netissä lehtiä, sitten vaan istut ja odottelet että ihmiset ottavat sinuun yhteyttä! (oletko laiska kun et viitsi luuria nostaa ja soittaa...)

terv. joku joka ei sinulta lehteä varmasti ostaisi, juuri siitä syystä että olet huono myyjä!

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

haluat vaan meidän palstalaisen kustannuksella hankkia itselles pisteitä ja parempaa palkkapussia. Onneks osataan tilata muualtakin!!!

Todella inhottavaa tulla tänne tyrkyttämään lehtiä kun lehtimyyjätkin soittelee nykyisin niin paljon!!!

Vierailija

Ei pelota...Mix pelottais???Mun toimeentulo ei ole lehtimyynnistä kiinni...Mähän olen ite pääasiassa kotiäitinä...

Miksi pitäisi pelottaa...Tää lehtimyynti " on mulle Harrastus..." 12 en ollut minä, joten turha on alkaa minua muiden kirjoitusten taustoille laittaa...mä osaan nimeni loppuun laittaa...

T:Linda

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Nyt jos vielä täällä kaupustelet lehtiä, niin otan yhteyttä suoraan sinun työnantajaasi!

Jos joku haluaa tarttua tuumasta toimeen, niin näiden sivujen vasemmassa ylälaidassa on tarkoitukseen sopiva linkki noin alkupaloiksi.

Katsotaankohan muuten tämäkin vainoamiseksi, kun aihevapaalaiset yrittävät saada jonkun lopettamaan sivuilla kielletty toiminta? Eli saankohan tästäkin hyvästä eston tänne sivuille? Edellinen esto tuli viikolla siitä ilosta, kun ihmettelin miksi tietyt aloitukset oli yhtäkkiä poistettu. Siis ihmettelin, en mitenkään osallistunut ao. keskusteluun...

Vierailija

Miten te jaksatte???Lopettaisitte jo asian vatvomisen...eipä taida teil elämässä mitään olla, kun tarttee kaikkeen puuttua joka ei itselle ees kuulu....

Vierailija

Voisitko sitten ystävällisesti harjoittaa tätä " harrastustasi" ihan rehellisesti, kuten muutkin lehtimyyjät...ota puhelin käteen ja soittelemaan vaan! Ei ole muita kohtaan reilua että tällä tavoin ammattiasi (vaikka onkin sinulle vain harrastus) harjoitat!

t.ap

Vierailija:

Lainaus:

Tää lehtimyynti " on mulle Harrastus..." T:Linda

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat