Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

g: mitä perheenne tekee yleensä lauantaisin?

Vierailija

Kommentit (8)

Vierailija

Tänään ei ole mennyt yhtään noin, vaan isä ja lapset kävivät uimassa ja minä luin tenttiin. Nyt on pannari uunissa ja ulos pitäisi vielä lähteä...

Vierailija

Laiskotellaan aamupaiva, kaydaan tuossa lahella pikkukaupunkimme keskustassa pikkupuodeissa pikaostoksilla aika usein, iltapaivalla mennaan joenvarteen taikka jarven rantaan kavelylle, jos ilma on kiva. Illalla oleillaan, laitetaan hyvaa ruokaa, katsellaan telkkaria ja laiskotellaan lisaa.

Vierailija

Mutta mies piti tänään poikkeuksellisesti vapaata, koska tekee huomenna hommia. Käytiin koko perhe kävelyllä ja todettiin, että taitaa tosi monet käydä kaupoilla lauantaisin. Oli tuolla maantiellä pellon takana nimittäin sen verran vilkas liikenne.

Vierailija

Lapset aloittaa aamun katsomalla lastenohjelmia, klo 10 saakka. Siinä samalla me aikuiset syömme aamiaisen pitkän kaavan mukaan, ja luemme päivän Hesarin.

Aamiaisen jälkeen ulos, klo 12-13 keskimmäinen viedään jumppaan ja me muut olemme ulkona tms. Klo 13 jälkeen syömme kevyen lounaan, sitten nuorimmainen menee päiväunille (ja ne muutkin jotka niiden tarpeessa ovat!)

Iltapäivällä säästä riippuen ulkoilemme, usein jompikumpi menee lasten kanssa ulkoilemaan ja toinen jää siivoamaan kämppää.

Päivällistä valmistelemme yhdessä ja syömme klo 17-18 aikoihin. Illalla pelataan seurapelejä tai katsotaan tv:tä yhdessä.

Jos pitää käydä ostoksilla, toinen aikuisista tekee sen lauantaisin, koko perhe ei lähde.

Vierailija

Puuhastellaan pihalla, tehdään ruoka, tyttö ottaa päikkärit, saatetaan käydä kylässä, joskus ostoksilla (ei ruoka), tehdään pihatöitä, lämmitetään uuni, saunotaan, vietetään iltaa. . .

Vierailija

Aamupäivällä käymme isoilla ruokaostoksilla.

Siivoamme talon.

Päiväunet

Päivällisen valmistus aloitetaan ja siemaillaan punaviiniä.

Saunaan ja sen jälkeen takkaan tuli

Päivällinen ja majoittuminen telkun ääreen.

Tänään mies on töissä, joten nyt olen vaiheessa " päivällisen valmistus aloitetaan" , en aloittanut, juon teetä ja tulin tänne ;)))))))))

Vierailija

ja minä jään yleensä nuorimmaisemme kanssa kotiin.

Kun en viitsi mukaankaan joka kerta tuppautua ja " rumasti" sanottuna minulla on omakin elämä ja olisi kiva joskus olla ihan oman perheen keskenkin ja on niitä muitakin ihmisiä joita voisi käydä tapaamassa.

Kuten esimerkiksi ystäviä. Mutta niin se menee, että ei paljon kerkeä.

Harmittaa vaan, kun se oma sosiaalinen elämä kuolee käsiin.

Ystävät on kuitenkin niitä ihmisiä, joita on elämäänsä " valinnut" joten mielellään sitä yhteyttä pitäisi aktiivisemmin yllä.

Minulla on kotona ihan sama arki viikonloppuisinkin pyöritettävänä, että tekemistä kyllä riittää.

Uusimmat

Suosituimmat