Haluatko kumppanisi vartaloa vai sisintä?

Vierailija

Ja missä suhteessa? Itsellä on vartalo 10% ja muu 90%. Valitettavasti miehelläni prosentit ovat toisin päin : (

Kommentit (14)

Vierailija

Henkisesti meillä ei ole enää juuri mitään yhteistä. Mies on mennyt mentaliteetiltaan niin materialistiseen ja kovaan suuntaan, minä taas päinvastoin. Ilman seksuaalista yhteensopivuutta tuskin olisimme edes yhdessä. :(

Vierailija

Varmaan samat prosentit kuin ap:llä. Mies on kyllä komea ja raamikas, mutta päässyt vanhemmiten plösähtämään. Voi voi kun sen saisi harrastamaan taas aktiivisesti liikuntaa! 8)

Onneksi kuitenkin mieheni luonne ja aivot on sen verran hotsit, ettei plösähtäminen meidän suhteeseen sen enempää vaikuta.

Vierailija

Silloin kun on kyse seksistä, niin silloin molemmat unohdamme kaiken muun ja keskitymme pelkästään vartaloihin. En kyllä näe siinä mitään pahaa. Se sisin tulee esille sitten muissa asioissa, ei seksissä.

Vierailija

En rakastunut miehessäni ensisijaisesti vartaloon. Pelkkää ulkonäköä ajatellen tykkään rotevammista tyypeistä. Mieheni luonne ja karisma saivat mut kiinnostumaan hänestä aikoinaan, ja koska rakastan häntä niin rakastan hänen kroppaansakin, vaikka se ei ole mallivartalo.

Vierailija

henkisiä avujani ulkokuorta enemmän. Itse palvon kumpaakin ominaisuutta; ulkonäköä sekä luonnetta, miehessäni.

Vaikka en ole mikään ruusunnuppu, olen pirun veikeää seuraa ;)

Vierailija

Eikö mieskään minua. Pihtasin tarpeeksi kauan, kun mies ei sytyttänyt yhtään. Syöpöttelyllä korvasin seksin puutetta, niin nyt oon sitten siinä kunnossa, että mies ei enää halua.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat