Työkaverini luulee olevansa korvaamaton...mököttää,

Vierailija

jos muut ei puurra kahvi-ja ruokatunteja, sekä tee ylitöitä. Kenekään ei mielestäni tarvi alistua sellaseen. Nuori ihminen ja hirvee työmyyrä.

Olen itsekin kova tekemään, mut haluan syödä työaikana ja en tee mielelläni ylitöitä ilman korvausta ja lasten takia.

Työkaverini tekee ihan turhia juttuja, kun ei osaa organisoida asioita. Siksi hänellä menee kaikkiin juttuihin hirveesti aikaa. Yritän aina hienotunteisesti vihjaista, et ois muitakin tapoja tehdä joku asia. Heti sanoo mulle, et toimi käytännössä, jos jotain ehdotan.

Moni muukin on huomautellu kys.henkilölle työtavoista, tauoista, ylitöistä jne.

Mietin, et haluaako vaan karttaa muiden seuraa, ettei käy muiden kans yhtäaika kahvilla, syömässä jne. Esittää suurimmaksi osaksi, et on niin hirveen kiireinen, et tahdo keretä mitää. Kysymýs on pitkälti typerästä työskentelytavasta. Tee nyt sit sellasen tyypin kans yhes töitä. Itekin oon tunnollinen, kova tekemään, mut kohtuus kaikessa.

Ärsyttävä tyyppi, ku jos ei muut tee niinkuin hän haluaa, haukkuu kaikki ja alkaa usein mököttään. Outo tyyppi, jolla varmaan psyyk. ongelmia, en tiedä, mut oon ajatellu sitäkin...

Kommentit (1)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat