Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko ihastuneet miespomoihinne? Onko siitä edennyt?

Vierailija

Kommentit (8)

Vierailija

muttei johtanut mihinkään. Kummallakin puolisot ja hänellä vielä lapsikin. Virtaa tuntui välillä ilmassa, ja mukavia päiväunelmia liikkui joskus mielessä. En usko, että voisin pettää miestäni, ja toisaalta en hänestäkään ainakaan ihan äkkiä uskoisi. Kaikenlisäksi juttu oli siitä jännä, että en läheskään aina ollut samoilla linjoilla tämän pomon kanssa, ja hän saattoi tuntua suorastaan ärsyttävältä, mutta fyysinen olemuksensa vaan vetosi muhun aivan tajuttomasti!!! Vai oliko se se valta...:) No sitten vaihdoin työpaikkaa, enkä ole häneen enää törmännyt.

Vierailija

Alkoi työpaikan juhlissa alkuvuodesta ja jatkui aina viime kuuhun saakka. Olin juuri eronut ja hänestä oli paljon iloa. Hän taisi olla enemmän ihastunut minuun..

Työsuhteeseen se ei vaikuttanut muuta kuin eron jälkeen. Työtunnit laski, arvon alennus ja muuta kivaa. Hänellä oli " hyvät" syyt näihin joten en voi oikein valittaakkaan...

Vierailija

Upea suhde siitä syntyi. Molemmat tosin tahoillaan varattuina. Rakkautta, hellyyttä, intohimoa, kunnioitusta, huolenpitoa koko suhde täynnä. Kiltti, upea mies. Nyt vain tuntuu että omat tunteeni ovat viilentymässä. Aiheutti myös kateutta töissä mutta kateuteen olen jo tottunut. Olen kaunis ja haluttu. Omasta mielestäni en mitenkään ihmeellinen, vaikka jo parin vuoden ajan pomoni on jaksanut lähes päivittäin kehua minua kauniiksi :).

Vierailija

Kummalakin puoliso, naimisissa ja lapset. Paras unohtaa heti alkuunsa.

Haastattelussa kaikki jo alkoi, oli niin viehättävä ja tuttavallinen, ei tarvinnu jännittää.

Uusimmat

Suosituimmat