ärsyä pohdintaa, mutta koskahan tämä syntyy...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

vannoin itselleni, etten tällä kertaa pohdi synnytyksen ajankohtaa mutta kuinkas kävikään.. taas pohditaan kuitenkin, että voiskohan kuitenkin vauva tulla ennen laskettua aikaa.. Viikkoja nyt 38+1, ja eilen ja tänään pientä supistelua, ja vihlontaa alavatsalla.. Ensimmäinen lapsi syntyi raskausmyrkytyksen vuoksi sektiolla kun oli rv 38+4 , toinen syntyi alateitse rv 41+1 ja nyt kovin jo toivon että saisi syntyä..

viimeisessä lääkärintarkastuksessa paikat ihan normaalit, kohdunsuu vain vähän pehmennyt, ja hivenen kaula lyhempi. Taitaa mennä tämäkin yli vaikka kuinka toivon että saisi tulla jo.. Laskeutunut vauva on, mutta ei viime neuvolassa keskiviikkona vielä ollut ihan täysin kiinnittynyt, vaan hiukan th sai vielä päätä liikkumaan...

Joudun nyt olemaan muutaman tunnin nettipimennossa tämän kysyttyäni, mutta josko joku voisi antaa hiukan toivoa tähän toivottomuuteen, niin käyn illemmalla kurkkailemassa, josko olisi muilta kokemuksia..

dem@ rv 38+1

Kommentit (6)

Vierailija

Mä meinasin ihan revetä kun luin tämän..

Lainaus:

torstaina olis sitten neuvola taas, harmi ku ei oo mitää sisätutkimuksia, ite yritin kokeilla mikä olis tilanne, mut en mä oikein osaa sanoa itse mitään, eikä varmaan ihan ylläkään.. kaikkea sitä sortuu tekemään.. huh huh sanon vaan..

Mulla itellä on huomenna neuvola, ja samat aatokset (siis harmi ettei oo sisätutkimusta enää..) Mutta sit toi loppu osa... Et ikinä arvaa mitä mä oon tehny ;D Hih, no sitä samaa yrittäny ite ihmetellä, mutta enhän mä ymmärrä missä siellä alapäässä on mitäkin :D Voi kauheeta mitä pöpipäitä me taidetaan olla :D Voi jestas!!

No sit sama homma suppareiden kanssa. Mäkin tiedän vallan hyvin että pelkkiä harkkareita on tullut, eikä niitäkään pahemmin, mutta silti herää koko ajan toivo, että JOS nyt sittenkin tulis kunnon jytkyjä ja pääsis tositoimiin! Joka ilta mietin että JOSPA ensi yönä... ja aamulla sama juttu, että EHKÄ tänään..?! Miksei koko hommaa voi saada pois mielestä?! Aaaargh!!

Tai sit vastaavasti odotan, että menis vedet ihan yhtäkkiä! No eipä oo sitäkään tapahtunut :-/

Ässiäkin harjoitetaan melko ahkerasti, mutta tuloksetta :-(

Kyllähän mä sen tiedän että se on ihan huuhaata, mutta ei sitä silti malta olla kokeilemattakaan :D

Emppu, edelleenkin 39+1

Vierailija

mutta ajattelinpa vastata kun olen tismalleen samassa tilanteessa :-/

Meillä esikoinen syntyi rv41+1, ja ennen kuin synnytys käynnistyi, en ollut nähnyt ensimmäistäkään supistusta.

Olinkin nyt tämän kakkosen kohdalla päättänyt asennoitua siihen, että yli menee sen pari viikkoa.... vaan kuinkas sitten kävikään. LA alkaa uhkaavasti lähestyä, ja joinakin päivinä tällä viikolla on jo supistellut (eilen ekaa kertaa jo vähän kipeämmin, muulloin melko kivuttomasti)! Joten ilman muuta elättelen jo toiveita, että tämä vauva syntyisikin ihan lähipäivinä ;D

Kuitenkin tiedän, että nämä supparit ei välttämättä merkitse yhtään mitään ja todennäköisimmin (ikävä kyllä!!) istun tässä vielä kahden-kolmen viikon päästä valittamassa, kun olen kyllästynyt odottamiseen :-/

Mulla myös oli vikassa lääkäri-nlassa kaikki vielä " normaalisti" , kaulaa sen 3cm ja paikat hivenen pehmenneet.. Keskiviikkona neuvolassa vauva oli kyllä jo peräti kiinnittynyt, että saa nähdä nyt sitten..

Kovasti mä toivon että tämä odotusaika ei enää pitkäksi venyisi, olen aivan älyttömän malttamaton näkemään pikkuisen!!

Jos tämän nyt joku sattuu lukemaan jolla suppareita vasta näin " loppuvaiheessa" ilmaantunut, niin kuinka pitkään niitä on jatkunut ennen synnytyksen alkamista?! Siis että onko jopa viikkoja, vaiko vain päiviä.... *elättelee toiveita synnärille pääsystä piakkoin..*

Emppu 38+5

Vierailija

Täällä ollaan, ikävä kyllä..

Mä kyllä luin tuon sun vastauksen mutta unohdin sit itse vielä kirjoittaa :D Laitetaanko raskauden piikkiin tämä(kin) lahopäisyys ;D

Joo, mutta täällä sitä tosiaan vielä kökitään.. nyt suppailutkin on musta vähentyneet, tai sillai.. hmm.. kyllä vatsa menee pinkeeksi useesti päivässä mutta siinä kaikki. Suppareissa ei oo kyllä yhtään potkua :-/

Noh, eipä se kait tosiaan auta kuin odotella. Aikanaanhan ne vauvat ulos tulee joka tapauksessa ;D

Pidelläänpä yhteyksiä, ja toivotaan että päästään molemmat mahdollisimman pian synnärille *bd*

Emppu, 39+1 (ja LA senkus lähenee....)

Vierailija

tosin harmi sinänsä, ettet sinäkään ole päässyt vielä ponnistuspuuhiin, mutta toisaalta kiva että kohtalotoveri.. Eilen illalla tuli mulla vielä pari aika kipeetä supparia, mut eipä siitä mitään seurannut, vaik jo hiukan taas toivo heräs.. Mulla on päätä särkenyt nyt aika lailla ja närästystä ollu tosi reilusti..

On tää kyl niin tätä, kun niin päätin, että nyt en stressaa tästä synnytyksen alkamisesta ja otan tosi rauhallisesti ja sitten vaan lähdetään kun tulee sellaset olot, että nyt on aika.. Nyt olen koko ajan tiennyt kyllä, että ne supparit mitä on ollu, ei ole kuin harjotusmeininkiä, mutta joskushan ne siitä sitten yltyy kunnollisiks, ja sekös saa aina kuitenkin mielikuvituksen liikkeelle vaikka miten pitäisi ottaa rauhallisesti.. Ja kun se ultrakin kuitenkin meinasi, että 4.11. vasta olisi laskettu, mut sitä ei muutettu, niin kuitenkin elää ton virallisen mukaan ja toivoo et jopa ennen sitä tulis.. voi blaah.. torstaina olis sitten neuvola taas, harmi ku ei oo mitää sisätutkimuksia, ite yritin kokeilla mikä olis tilanne, mut en mä oikein osaa sanoa itse mitään, eikä varmaan ihan ylläkään.. kaikkea sitä sortuu tekemään.. huh huh sanon vaan..

nyt taas kun nousi sängystä aamulla, alkoi taas pienet supistelut, mut eipä tässä mitään sen kummempaa, saa nähdä meneekö kuitenkin vaan sinne marraskuulle.. Tuparit ollaan sovittu pidettäväks ens perjantaina sillä varauksella että vauva viel masus, kun syyskuun lopus

muutettii uutee paikkaa.. Olishan nekin kiva pitää, mut mieluiten ottaisin sen nyytin jo..

No, tää nyt on tällästä soutamista ja huopaamista, ja vaikka tietää, että maksimissaan reilu 3 viikkoo, ni silti.. miehelläkin kun olis töiden puolesta matka ulkomaille alkaen 9.11... joten olis ihan kiva ettei tarttis sitä perua kun olis vissii aika tärkee reissu töiden jatkumisen kannalta, pysyvää sopimusta kun ei vielä ole... jepulis, kirjotellaan..

dem@ rv 38+4 (tänään on menossa rv:t, jolloin esikoinen syntyi, tosin sektiolla.. tänään tulisi myös kuopuksen kanssa ikäeroa tasan 1v4kk, olisi hyvä päivä syntyä.. ;) )

Vierailija

Ja jos on muita samassa jamassa pohdiskelemassa tai jo synnyttäneitä, joilta saisi toivon väläyksiä, niin viestiä vaan.. :)

dem@ rv 38+3 (päivät kuluu nyt niiiiin hitaasti...)

Vierailija

Nyt vasta huomasin, että joku oli jopa vastannut.. :) On tää olotila kyl tosi kypsä, ei sitä muistanutkaan enää.. Mulla on särkenyt päätäkin nyt muutamana päivänä ja ollut vähän huono olo.. Viime yönä sain ihan kohtuudella nukuttua, joten eipä tässä varmaan vielä kuitenkaan lähtöä enteile nämä päiväiset pikku supistelut vaikka niitä tuleekin suht usein.. ei kuitenkaan mitään säännöllistä menoa ole.. Ehkä silti jotain valmistelua on paikoille, mut toivottomalta tuntuu.. No, maksimissaan neljä viikkoa (KÄÄK) enää, mut sais kyllä tulla.. huh hei..

dem@ rv (jopa) 38+2

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat