Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

t. asiaa harkitseva...

Sivut

Kommentit (59)

Oikeastaan olen (olin?) jo päättänyt, että jätän mahdollisen aloitteen teon miehelle, mutta eihän sitä tiedä vaikka vielä repäisisin... Minulla ei ole epäilystäkään, ettenkö haluaisi tästä jotain enemmän. Miehestä olen 99% varma, mutta onhan siellä aina se 1% mahdollisuus, ettei hän tunnekaan samoin. :S

Kiitos kun jaksatte lukea näitä höpinöitäni täällä! :) Tunnen itseni ihan hupsuksi, rakkaudesta riutuvaksi teinitytöksi, kun vain huokailen Hänen peräänsä päivin ja öin... <3

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Aika pitkä odotteluaika siis... Vaikka eihän tässä auta kuin odottaa, kun päätin että mies saa tehdä aloitteen. Itse tyydyn tiputtelemaan luennoilla nenäliinoja... ;)

mutta mene ja tiedä, ei siinä mitään väärää ole...kunhan ei vaikuta esim. opettajan työsuhteeseen...ilkeämieliset voivat vääntää asiat niin, että vaikuttaa...

Vierailija:

Lainaus:

Eikös tuollainen kuulu jokaisen herrasmiehen velvollisuuksiin eikä välttämättä tarkoita mitään.

ei kyllä automaattisesti sisälly näihin perusvelvoitteisiin...

Oli kyse herrasmiehen velvollisuuksista tai ei, niin minä tulen kyllä yhä vakuuttuneemmaksi, että tämä on molemminpuolista. Vaihdoimme eilisillankin aikana monta pitkää katsetta eikä miehellä todellakaan näytä olevan mitään seuraani vastaan...

En millään malttaisi pitää suutani kiinni ja käsiäni irti hänestä!! ;)) Takokaa minulle järkeä päähän...

ap

oppilaan kanssa. Suhde siis alkoi jo kun oppilas vielä opiskeli lukiossa ja ikäeroa oli aika tavalla... Naimisiin menivät vasta kun oppilas ei ollut enää koulussa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat