Paljonko pitäisi liikkua atkinsin dieetin aikana jotta kiinteytyisi tehokkaasti?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Aloitin Montilla mutta vaihdoin atkinsiin, koska montin ruokavalio ja ruokaohjeet tuntuivat jotenkin kuivilta... Minulla on se kuuluisa synnytyksen jälkeinen rölly vatsa tuossa edessä roikkumassa ja nyt on aika päästä siitä eroon. Mitenkäs paljon liikuntaa täytyy atkinsin dieettiin lisätä että tulos olis tyydyttävä? Painoa pitäisi tiputtaa n. 15kg, olen 158cm pitkä. Onkohan sellainen litteä vatsa vain unelma näin synnytyksen jälkeen....?

Kommentit (2)

Vierailija

Itse en usko tuohon diettiin laisinkaan.Normaali esim painonvartioiden ruokaohjeet sekä monipuolinen liikunta ennemminkin tuottavat tulosta.

Vierailija

Itse olen sen miljoona kertaa päättänyt alkaa niitä harjoittaa vaan aina se jää pariin kertaan :( Ainakin Kutri.net:n sivuilla liikuntaosiossa on hyviä vatsalihasharjoitteita nimenomaan niille sisäisille lihaksille, jotka litistävät vatsaa. Muutenkin ovat kivat sivut laihduttajalle :)

Jumppaa suositellaan laihduttajalle kai 3-4krt/vko aina tunnin kerrallaan. Toki kävelylenkki käy ihan yhtä hyvin, aina ei tarvitse rehkiä spinningissä tai pacessa. Kunhan liikuntasuoritus kestää suunnilleen tunnin, on rasvanpoltto optimaalista. Voi kun itsekin siihen pääsisi...

TT

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat