Raisa?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mitä pidätte nimestä Raisa? Ei ole vauvaa edes tulossa tällä hetkellä, mutta olen pienestä asti harrastanut tätä nimien miettimistä " varastoon" . Mies kerrattain ehdotti tuota Raisa nimeä ja nyt olen sitä mielessäni makustellut. Omista suosikeistani mies ei oikein tunnu välittävän..Ja sitten toinen kysymys: mikä näistä on mielestäsi kaunein Silja, Selja, Milja, Vilja, Heljä vai Hilja?

Kommentit (7)

Vierailija

Valitettavasti liitän Raisa-nimeen sanan roisi..! En voi sille mitään. Hassua miten nimeen liittyvä venäläisyys-assosiaatio tuntuu kielteiseltä, vaikkei venäläisissä ihmisissä sinänsä ole mitään vikaa. Kuitenkin, nimi on liian terävä omaan makuun, kuten suurin osa r-alkuisista nimistä. Maisa olisi kivempi!

Toiseen kysymykseen vastaan näin:

1. Heljä

2. Hilja

3. Selja

4. Vilja

5. Silja

6. Milja

Siljasta tulee mieleen isot valkoiset laivat, Milja ja Vilja tuntuvat turhan suosituilta vaikka Hiljakin varmaan kuuluisi joukkoon. Hiljaa mieheni ehdotti aikanaan tytöllemme, joten se on erityisen rakas vaikka nimeä ei annettukaan. Miinusta nimi saa siitä että parvekkeelta huutaa tyttöä syömään sanalla " hiiiiljaaa!" ;D

Heljä ja Selja kipuavat listalla harvinaisuutensa vuoksi.

Vierailija

Kai siksi, että pidän voimakkaista nimistä muutenkin. Olen huomannut, että monet miehet pitää vahvoista nimistä..en kylläkään yleistä (!), mutta tälläistä olen itse pistänyt merkille.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat