Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsillemme on varmaan jäänyt hirveät traumat meidän vanhempien riitelystä!

Vierailija

Olen siis asumuserossa miehestäni ja lasteni isästä. Emme tule enää yhtään keskenämme toimeen ja kaikki kontaktin pito päätyy lähes poikkeuksetta AINA riitelyyn.

Tämä konfliktiherkkyys johtuu osaltaan siitä, että me emme ole käsitelleet eroamme. Syynä eroomme oli se, että mies nussi vieraita, käytti hormoneita (on bodari) ja teki kaikkea muutakin älytöntä. Näistä hänen tekemisistään ei saisi puhua, joten mitenpä siinä käsittelet eroa...

Minua kalvaa katkeruus ja viha exääni kohtaan. Tämä näkyy luonnollisesti myös omassa käytöksessäni häntä kohtaan. Vaikka joka kerta ajattelen mielessäni, että yritän hillitä itseni lasten takia, tulee kohtaamisissamme lähes aina suukopua ja vieläpä usein lasten kuullen.

Miten tästä kierteestä pääsisi eroon?

Kommentit (5)

Vierailija

Hormonien käyttö pisti ennen niin kiltin ja rauhallisen miehen pään täysin sekaisin. Exästäni tuli aggressiivinen, uhmakas ja pinna oli jatkuvasti kireällä. Hän huusi lapsille pikku asioistakin ja sai raivareita minulle. En yhtään tajunnut, mistä tämä käytös voisi johtua, kunnes sitten treenikassin pyykkejä kaivaessani löysin ruiskuja ja neuloja...

Ap.

Vierailija

itsehillintää, itsehillintää ja vielä kerran itsehillintää!!

Päätää ettei anna toisen ärsyttää ja ei ala riitelemään, lähtee vaikka pois jos tuntuu että nyt keittää yli!

Mutta helpompi neuvoa kuin toteuttaa!

Vierailija

Nimittäin sitten kun vähät välittää miehestä tai tämän sanomisisa, tekemisisä, ei jaksa edes suuttua mistään, silloin tietää että rakkaus on loppu.

Uusimmat

Suosituimmat