Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jmitä erikoisempi/ tiukempi ruokavalio/ elämäntapa- sitä tuomitsevampi ihminen!

Vierailija

Tähän olen törmännyt useamman ihmisen kohdalla. Todella rasittavaa miten ahdasmielisiä jotkut ovat. Mitä tiukempi vegaani ym, sitä tuomitsevampi muita kohtaan. Ällöttävää!Sitä on niin terveellinen ja maailmanparantaja, mutta ei kuitenkaan hyväksy muiden elämäntapaa ja kokee olevansa parempi kuin muut. Itse syön ns. normaalisti, mutta paljon kasviksia ym.

Kommentit (9)

Vierailija

Niin, kasvissyöjä (siis normaali vegetaristi joka syö kaikkea muuta paitsi lihaa) on eri asia kun vegaani. Vegaani on usein myös paljon aatteellisempi ja siinä on myös lukuisia " alalajeja"

Vierailija

Mutta kasvissyöjä ei välttämättä vegaani. Kannattais puhua vähän tarkemmin, mikäli jotain kommentteja haet.

Ja tiukat vegaanitko siis tässä on sun mielestä ne ihmiset, joita tulisi mollata?

Vierailija

Tuttavapiirissäni on paljon kasvissyöjiä ja he ovat kaikkein avarakatseisimpia kuin kukaan muu. Ajattelevat asioita laajemmin, mutta kukaan ei tuputa mitään minulle.

Vierailija

vaan aika normaali. Puhun nyt niistä ns. ääripään ruokavalioista. ap.

Vierailija:

Lainaus:

Tuttavapiirissäni on paljon kasvissyöjiä ja he ovat kaikkein avarakatseisimpia kuin kukaan muu. Ajattelevat asioita laajemmin, mutta kukaan ei tuputa mitään minulle.

Uusimmat

Suosituimmat