G:Mikä musiikki sulla soi just nyt ?

Vierailija

mä täällä huudatan apulannan : ilonaa , aivan mieletön biisi

Kommentit (11)

Vierailija

nyt yksin kotona niin ajattelin fiilistellä kunnon nyyhkybiiseillä .osittain ainakin mulla selittää se et olen työssä asiakaspalvelualalla ja työpäivän jälkeen ei missään nimessä halua enää mitään ylimäärästä taustamölyä päivään ,en tiedä tekeekö jotenkin se et koneet töissä hurisee,asiakkaitten kans juttelee,pelit kolisee,et siellä korvat saa aivan tarpeeksi mölyä kuunnella.

Vierailija

En osaa laulaa enkä soittaa, mutta aina pitää olla musiikkia taustalla. Meidän teinitkin saavat soittaa niin paljon ja lujaa kuin haluavat. Onneksi meillä on samanlainen musiikkimaku. - 2

Vierailija

En koskaan kuuntele musiikkia...en tiedä mistä johtuu...olenkohan ainoa? Enkä myöskään tiedä mitään musiikista...Hassua on se, että olen melko musikaalinen ja laulan hyvin.

Vierailija

Kuuntelen musiikkia oikeastaan vain autossa, kotona en yleensä kaipaa enää yhtään ylimääräistä ääntä. Epämusikaalinen en kuitenkaan ole, vaan harrastin nuorempana aktiivisesti niin laulamista kuin soittamistakin. Ehkä sitten sain tuolloin yliannoksen musiikkia, kun en sitä nykyään juurikaan kaipaa... :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat