Tunnusmerkkejä elämäntapaan jota et toivoisi omalle kohdallesi?

Vierailija

Siis millaiset asiat ahdistavat tai puistattavat sinua, jos ne olisivat omaa elämääsi?

Minun listani:

-huumeita, alkoholismia tai muuta riippuvuutta perheessä

-perheväkivaltaa

-jatkuvia riitoja perheessä

-jatkuvaa sairastelua perheessä

Näiden " perustoiveiden" (oletan että useimmat toivovat näiden puuttumista) lisäksi toivon, että tulevaankaan elämääni eivät kuuluisi

-rantalomat Kanarialle, Teneriffalle, Kreikan saarille jne

-viikottaiset tai useammin toistuvat vierailut miehen tai omien sukulaisten kanssa

-edustuspäivälliset kotonani

-häät laivalla tai jatkot raflassa (omat siis)

-kaikkien kotitöiden ja lastenhoidon kuuluminen minulle

-seiska-lehden tms tilaaminen

-tv:n katselu enempää kuin pari tuntia viikossa

Lisään muita kun tulee mieleen.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Kyllä nykymaailmassa sivistykseen kuuluu eri medioiden seuraaminen, ja peeohjelmiakin kannattaa joskus vilkasta ihan yleissivistyksenkin kannalta. Ja onhan niitä hauska päivitellä!

T: Viestinnän opiskelija

Vierailija

- imettää ihan missä vaan

- haluaisi määrätä muiden asioista esim. saako anaaliseksiä harrastaa tai millä tavalla lapsi pitää synnyttää tai saako pildekarvat ajella pois

- on suvaitsematon

- on huumorintajuton

- on frigidi

Vierailija

- työttömyys

-alkoholismi/huumeet

-kapakkaruusuna istuminen lähikuppilassa

-väkivalta

-väliajat lukisin seiskaa tms, katsoisin telkkua, polttaisin sisällä, joisin ja mussuttaisin roskaruokaa, penskat kulkisivat rääsyissä räkänokkina enkä jaksaisi huolehtia heistä.

Vierailija

ja sairaudet yms. Mutta todella toivon ettei minusta tule niuhottavaa, huumorintajutonta, ahdasmielistä kyylää joita tuntuu aina sikiävän jostain naispuolisten elävien syövereistä keski-iän lähestyessä.

Vierailija

Itse en kestäisi elämää ilman matkoja, jotka ovat minulle henkireikä ja piristys harmaaseen arkeen. Olen käynyt Teneriffalla ja Kreikan saaristossa (mm. purjehduslomalla) ja ovat olleet mukavia ja virkistäviä matkoja. Kaikissa paikoissa olen rannalla yhteensä 1-2 päivää ja loppuajan teen kaikkea muuta. Olen reissannut paljon muuallakin, mutta en minä luokittele paikkoja " rantalomapaikkoihin" tai muihin.

Kysymykseesi vastatakseni:

Alkoholi, huumeet, väkivalta, välinpitämättömyys, telkkarin viihteen töllötys, siivottomuus, moraalittomuus, liika itsekkyys, huonotapaisuus

Vierailija

- on aina kiire

- on aina meluisaa

- ollaan stressaantuneita

- pitää näyttää muille, kuinka hyvin menee

- pitää suorittaa sitä ja tätä

- eletään toisten sanelemien normien ja aikataulujen mukaan

Vierailija

...etten IKINÄ:

- muutu suvaitsemattomaksi ihmiseksi

- ettei lapsistani kasvaisi suvaitsemattomia

- ettei meitä kohtaisi vakavat sairaudet tai lasten/vanhempien kuolema

Nuo ovat pahimpia mitä en ikinä toivo!

Rahallisesti olemme hyvin toimeentulevia, mutta se että " köyhtyisimme" ei haittaisi pätkääkään, jos vain edellä mainitut asiat pysyisivät aina.

Seiska meille tulee (on tullut ensimmäisestä nro:sta alkaen,keväästä -92, muistan kun tyttäremme syntyi) ja tulee tulemaan aina, telkkaria tuijotellaan joka ilta perheen kanssa (ei tarkoita etteikö olisi harrastuksia yms.!)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat