Vierailija

Vai onko pieni joutunut esim avomerelle tai hautautunut maahan.

Miksihän niitä loppuja länsimaalasia ei sitten kyetty tunnistamaan?

Ja kuinkahan moni täälläkin suunittelee matkaa Jouluksi Thaimaahan?

Kunhan pohdiskelen.

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

esim. moni tunnistettu länsimaalainen on ollut merkitty TA-koodilla eli heidät oli merkitty thaimaalaille varatulla koodilla, eli aivan mahdollista että jo silloin heti tsunamin jälkeen haudattiin länsimaalaisia.

1200 ruumista " haudataan" jotta ne säilyvät paremmin ja jokaiseen laitetaan mikrosiru ja tunnistustyötä jatketaan ja ruumis voidaan kaivaa ylös jos tunnistetaan. Tunnistustyön jatkosta ei ole varmaa tietoa kuinka kauan sitä jatketaan.

tsunamichildren sivuilla oli foorumissa viesti, jonka paavon sukulaiset olivat lähettäneet. Kehottivat tsunamichildren -sivua poistamaan Paavon kuvan ja yhteystiedot pois, koska perhe saa häirikköviestejä ihmisiltä. Mainitsivat viestissä, että poliisi on varma, ettei lasta löydetä.

Poltettuja ruumiita ei Thaimaassa edes vielä ollut. Ehkä joku kalastaja poltti sukulaisensa ruumiin, jonka oli tunnistanut ja löytänyt.

Mutta mm. eräs aasialaissyntyinen portugalilainen nainen oli haudattu aluksi, mutta myöhemmin hänet tunnistettiin ihan normaalisti ja palautettiin Portugaliin.

Osaa uhreista ei löydetä koskaan. Meri on viennyt.

Itse olen menossa Thaimaaseen helmikuussa, ei mua ainakaan mitenkään ällötä mennä sinne. Elämän on jatkuttava vaikka mita tapahtuisi. Meneehän ihmiset laivoillekin (Éstonia) ja kauppakeskuksiin (Myyrmäen pommi-isku) vaikka siellä on kuollut ihmisiä.

Thaimaalaisetkin tarvitsevat apua ja apua annamme näin turismin muodossa.

Onko se tunnistamistyö nyt kokonaan lopetettu vai mitä? Itsekin tiedän täällä kotipuolessani (Lahdessa) olevan perheen, josta selvisi vain perheen isä ja tietääkseni ainakin 2 lapsista on vieläkin tunnistamatta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat