Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meiltä ei löydy sokeria, jauhoja eikä ketsuppia - ikinä!

Kommentit (28)

mahdollista ettei joltain löydy perunoita kaapista? Sehän on se jokapäiväinen perusruoka. Meiltä ei löydy kaikkia tarvitavia mausteita. Eikä keksejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tuli mieleen, että MITÄÄN mausteitakaan kaapistani ei puutu, kaikenlaisia jauhoja on kaapit täynnä (olen ammatiltani leipuri ja himo ruoanlaittaja)

kaikki erilaiset maustefondytkin löytyy sekä alkoholittomat viinit ruoanlaittoon.

Monenlaisia/muotoisia makaronejakin löytyy ja perunoitakin näkyy 3 eri lajia olevan kaapissa. Maitoa 4 erilaista. Munia 2 kokoisia, luomua ja ei-luomua.

MULLA TAITAA OLLA ONGELMA!!!!!!!

...jääkaapista löytyy OIKEASTI kaikkea! Itseasiassa meillä on 2 korkeaa isoa jääkaappia (perheessä 4 lasta) ja ne ovat kokoajan täynnä...mulla iskee paniikki, jos löytyy yksikin tyhjä rako, pelkään et ruoka loppuu kesken. (Voi olla jokin neuroosi, kaverit aina huomauttelevat tästä)

Vaikka tiedän, että jääkaapin+ 2 pakastimen+ täysien kuivamuonavarastojen antimilla eläisimme oikeasti monta viikkoa, jos olisi tosi kyseessä.

Käyn JOKA päivä kaupassa täydentämässä " muka" tyhjiä hyllyjä, vaikka kauppaan on 17km.

Itseasiassa tätä kirjoittaessa huomaan kuinka järjettömästi toimin.

Mutta, kaikkea siis löytyy, ei tule YHTÄÄN ainoaa ruoka-ainetta mieleen, mitä ei olisi!

En leivo koskaan, perunoita joskus syödään, mutta niitä on vaikea saada säilymään (tosi harvoin on perunaa sinällään)

Käytän sitten perunaruokiin pakasteperunaa= viipaleita, suikaleita, keittoperunoita, muussiainesta jne..

Uusimmat

Suosituimmat