Mistä finnit oikeasti johtuu? ruuasta vai hormoneista?

Vierailija

Kommentit (6)

Vierailija

ruoka vaikuttaa eri tavoin. Onhan toiset lapset lihavia ja toiset laihojakin samassa perheessä. Ei samat geenit tarkoita sitä, että aineenvaihdunta toimii ihan yks yhteen.

Vierailija

Raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen oon huomannut asian. Eli samalla ruokavaliolla ihon kunto on vaihdellut kovastikin. Ja itse asiassa silloin kun iho oli oikein hyvä, uskaltauduin herkuttelemaankin, eikä mitään vaikuttanut! Nyt kun on taas vähän ongelmia, ei tehoa mikään suklaadieettikään...

Vierailija

mulla ei ole koskaan ollut finnejä, ei edes murrosikässä juurikaan, ja aina olen pistellyt poskeeni suklaata, juustoja sun muuta runsain määrin.

Vierailija

Esim. sokeri vaikuttaa paljon hormoneihin. Näin ollen, kun monet väittää, että suklaan rasva aiheuttaa finnejä, todellisuudessa se on sokeri joka sen tekee.

Vierailija

mutta myös ruoan rasvaisuus ym. epäterveellisyys lisää ihon rasvaisuutta, joka taas lisää ennestään finnejä. Ainakin mulla.

Vierailija

Minulla ja yhdellä veljelläni oli finnejä nuorena, sen sijaan kahdella veljellä ei ollut. Ruokavalio oli kaikilla sama ja makeisiakin syötiin varmasti ihan yhtä paljon.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat