Paljonko pyytäisit kimppakyydistä?

Vierailija

Jos olet menossa johonkin omalla autolla joka tapauksessa ja kyytiin tulee työkavereita, mitä pyydät kyydistä?

A) en mitään, olenhan menossa joka tapauksessa

b) jaamme bensakustannukset autossa olijoiden kesken, minä mukaan luettuna

c) kuten b mutta minun osuuteni on hiukan pienempi autosta menevien muiden kustannusten (renkaiden kuluminen, vakuutukset ym) vuoksi

d) Jaan bensakustannukset kyytiläisten kesken, minun osuuteni on nuo auton muut kulut

e) matkustajat maksavat bensat ja vähän ekstraa auton muista kustannuksista.

Ja lisäkysymys:

Millaisia maksunpyytäjiä omalle kohdallesi on tullut?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Näin tekee moni ja mielestäni on naurettavaa. Ymmärrän kyllä jos matka on yli 100 km mutta esim. pari kertaa 5 km matkasta on kaveri ottanut bensarahaa vaikka itse ajoi kotiin eikä tullut yhtään mutkaa hänelle.

Vierailija

periaatteeni on, että jos on niin hölmö, ettei ymmärrä ottaa osaa kuluihin erikseen pyytämättä, ei tarvitse tulla toiste minun kyydillä!

Vierailija

johon itsekin oli menossa. Mukana oli kaksi muutakin kaveria. Maksatti bensat meillä just tuolla verukkeella että pitää maksaa vakuutukset, renkaat ym.

Vierailija

Jos olen jokatapauksessa menossa kyseiseen paikkaan, niin en siitä rupea toisia rahastamaan. Eriasia, jos tehdään pidempiä ajomatkoja, niin sitten voin ehkä ottaa vähän rahaakin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat