Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu, kun ulkopuolinen sanoo toiveensa vauvanne sukupuolesta?

Vierailija

Itseäni ärsyttää kun melkein kaikki toivovat meille tyttöä, kahden pojan jälkeen :-/

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Itse pesen käteni kommentoijille, että miehen suvulla ei ole kuin y-siittiöitä. Sinne ei nimittäin synny kuin poikia, näin on ollut jo usean vuosikymmenen. Kun toista aloimme odottaan, sanoimme koko ajan, että mikä muu se voisi olla kuin poika. Anopin päästä nousi höyry...ja kun poika syntyi, mummo ihmetteli, että mistä me tiedettiin. Sanoimme, että mitä muutakaan tähän sukuun odottaa kuin poikia. Joten ei ole paineita kolmannenkaan sukupuolesta. Ehkä olis helpompikin, että oli tosiaan poika, muuten menis koko suku sekaisin.

Vierailija

sanoivat kaikki hänelle, että ihanaa täydellinen perhe:) Ei mulle sanottu niin, kun sain toisen tytön. Sanottiin, että ihanaa kaksi suloista prinsessaa, mutta täydelliseksi ei sanottu...Ja en ole katkera!! Olisihan se upeaa saada poikakin tyttöjen seuraksi. Ehkä vielä joskus!!

Vierailija

Sulla ei ole varaa sanoa koska sulla on jo molempia.

Sisarus toista sukupuolta on suuri rikkaus lapselle.

Kaikki lapset on yksilöinä tietenkin samanarvoisia ja yhtä rakkaita, mutta perheen balanssin kannalta on hyväksi että lapsia on molempaa sukupuolta, niin kuin vanhempiakin on molempaa sukupuolta.

Vierailija

kun lähes kaikki tosiaan " toivoivat" meille tyttöä, kun poika oli ennestään. Itsellemme oli ihan sama kumpi tulee, olinhan toivonut raskautta jo 13 vuotta....esikoinen on adoptoitu ja halusimme kovasti hänelle sisarusta! No, nyt meillä on poika ja tyttö!!!!!

Vierailija

Juuri siltä, että toista sukupuolta väheksytään, jopa halveksitaan.

Olen lakannut tykkäämästä ko. ihmisistä, jotka ovat tuollaisia hölmöjä sanoneet.

Vierailija

ite oon sanonu, että mitäs muuta meille nyt tukis kuin poikia tai että tarviihan sitä poikatrio saada. ja yleensäkin ajatus, että kolmas halutaan vain koska yritetään sitä toista sukupuolta, pöh. me ainakin halutaab 3-4 lasta sukupuolista riippumatta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat