mun lapsilla oli käytöksessä 6 7 ja 8

Vierailija

ja silti olen heistä ylpeä. Pojilla 6 ja 7 (ovat kuudennella ja ysillä) ja tytöllä 8. Ihania teinejä ja tiedän että he vielä opiskelevat hyvin ja saavat hyvät ammatit. En edes haluaisi että ois 10.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Voi olla, että asia on juuri noin, mutta hiukan epäilen. Monesti huonosti käyttäytyvä oppilas selittelee tekosensa vähäisemmiksi kuin mitä ne todellisuudessa ovat.

Vierailija

Lainaus:

Mielestäni teet karhunpalveluksen lapsillesi, jos annat heidän ymmärtää, että huono käytös on ihan ok. Ja oot vielä ihan ylpeäkin siitä syystä. Mutta tollastahan se näköjään joillakin on, ja sen kyl ympäristö huomaa...

Jossain koulussa voi olla eri kriteerit käytöksen numeroon kuin jossain toisessa, kyll kai ap itse tietää voiko/ollako ylpeä omista lapsistaan!

Ja kaikki teinit käyttäytyvät joskus huonosti, se on normaalia!

Vierailija

Mut onneksi äiti kotona sitten kuitenkin kehuu ja kiittää huonosta käytöksestä, ja sanoo että se on ihan ok jos sikailet ja häiriköit, äiti kyllä on niin ylpeä siitä että. Siis voi elämä näitä.

Vierailija

Harrastaa jääkiekkoa ja siellä on käytöstavat joukkueen ykkösjuttu, josta olen valmentajille kiitollinen.Toki kotonakin edellytetään hyviä käytöstapoja ja pienestä saakka on ohjattu pyytämään anteeksi, kiittämään, katsomaan silmiin jutellessa jonkun kanssa ym. tälläisiä mielestäni perusjuttuja.

Myös 15-vuotiaan tyttömme käytös oli päättötodistuksessa 9 ja 4-vuotias kuopuspoika on päiväkodin tätien mukaan mukava hoitopoika, jonka kanssa asiat sujuvat kivasti.

Mielestäni ap:n pojan käytös ei voi olla pelkästään iän mukanaan tuomaa, vaan jotakin on mennyt pieleen kotikasvatuksessa jo aiemmin.

Vierailija

että omissa lapsissa ei kertakaikkiaan voi / uskalleta nähdä mitään heikkouksia / vikoja. Sitten hehkutetaan aivan aiheettomasti kultapuppeliinin hyvää käytöstä vaikka se suurimman osan mielestä on huonoa. 6 on jo tosi huono numero, sitä on vaan aste huonompi 5, tuskin kukaan sentään ehtoja saa tai luokalleen jään käytöksen takia.

Lapsillesi hallaa teet, kun et opeta miten ollaan. Tuskin menestyvät niissä hienoissa ammateissaan, kun eivät osaa käyttytyä.

Vierailija

Kuten kaikissa aineissa, myös käytösnumero voisi samalla oppilaalla olla silti erilainen eri kouluissa riippuen arvioivista opettajista. Mutta missään kouussa kuutosta ei anneta hyväkäytöksiselle oppilaalle, eikä muuten seiskaakaan. Ihmettelen ap:n kommenttia. Tottakai lapsiaan pitää rakastaa, mutta ei selitellä ja ymmärtää huonoa käytöstä.

Vierailija

puhu, puhu ja puhu lapsellesi. opeta jo pienestä pitäen mikä on oikein ja väärin.

t. äiti jolla on adhd ja kehitysvammainen lapsi.

älä ole välinpitämätöpn.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat