Ystävyydestä...

Vierailija

Nk. ystävä sanoi kesällä, että onneksi hänellä ei ole poikia, kun oma poikani vähän (5 v.) otti yhteen kaverinsa kanssa (löi päin lättyä kun pelästyi toisen vanhemman pojan uhkavaa asennnetta). Kun pari viikkoa sitten minulla ja miehelläni oli iso riita ja kerroin siitä, hän sanoi ettei kestäisi päivääkään samaa elämää mitä elämme mieheni kanssa...

Lisäksi riitamme kesti tosi pitkään ja ystävä oli ajan tasalla siiitä että olen aivan täys tätä nyrkin ja hellan välissä olemista. Eilen sitten ystäväni meni mieheni kanssa baariin. Eli olenko aivan turhaan raivostunut tälle nk.ystävälle, joka on myös naapurimme vai onko itsetuntoni tosiaaan aivan nollassa... mua vaan vituttaa koko tapaus siksi, että itse aina narisee ukkonsa jatkuvasta töissäolosta. Miltähän siitä tuntuis jos veisin ukkonsa ulos pitkän työputken jälkeen...

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Mut kyse on siis siitä, et ystävä on kuunnellu kun " valituksia" kaksi viikkoa (omasta ukosta" ) ja on kova valittaa oman ukon jutuista ja sit ikään kuin kääntää mun mielestä selän mulle menemällä mun ukon kanssa baariin. En ole siis ko.asiasta puhunut mun ukon kanssa enkä naapurin.

Vierailija

väsissä oli kuvainnollinen sanonta vain riidan aiheesta...Elän siis normaalissa suhteessa kuin kuka vain, mutta kaikilla kai on joskus riitaisaa aikaa ja kyse oli vain ystävän käytöksestä..Mutta jos kukaan nyt ei ymmärrätakoitustani niin unohtakaa koko juttu..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat