Olen irtisanoutunut nykyisestä työstäni. ONGELMA!

Vierailija

Esimieheni oli tosi harmissaan tilanteesta ja yritti vielä houkutella minua jäämään. Yritti puhua kaikkea tosi positiivista.

Irtisanomisaikani on 1 kk, kun olen ollut 7 v. talossa töissä

Esimieheni yhtäkkiä meinas, et kyl 2 vkoa riittää. En halua lähtee, kun uusi työ alkaa vasta kk:n kuluttua.

Rasittava tilanne, ku esimies yrittää ajaa mut ulos aikasemmin.

Mielestäni minulla on oikeus olla kk, enkä ymmärrä, mitä neuvottelemista asiassa on. En aijo aiheesta enään keskustella, mielestäni lakisääteinen juttu, et saan olla kk:n vielä töissä.

Tympee vaan olla työpaikalla, ku esimies ei halua, et oon niin kauan irtisanomisen jälkeen. Mistähän tällänen tilanne vois johtua?

Kommentit (9)

Vierailija

Ei ole järkeä pitää sellaista ihmistä projekteissa mukana, jolla on jo ajatukset muualla. Usein, jos irtisanoja on työntekijä, työnantaja toivoo työntekijän haluavan lähteä saman tien ilman palkkaa.

Eri asia tietysti suorittavassa työssä.

Vierailija

todella vakavan rikkomuksen vuoksi. Sillä onko työ ' suorittavaa' vai ' ajattelevaa' ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

Vierailija:

Lainaus:

Ei ole järkeä pitää sellaista ihmistä projekteissa mukana, jolla on jo ajatukset muualla. Usein, jos irtisanoja on työntekijä, työnantaja toivoo työntekijän haluavan lähteä saman tien ilman palkkaa.

Eri asia tietysti suorittavassa työssä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat