Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sivut

Kommentit (57)

Ettekö voisi käydä vessassa ennen kuin menette suihkuun? Ja se on totta että se kusen haju pinttyy, ehkä ette vain itse sitä enää huomaa... : /

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sanotte pienille lapsillenne, kun rupeavat aina suihkussa/saunassa käydessä vinkumaan, että pissattaa..!? Lähdettekö viemään aina ja joka kerta toiseen päähän taloa vessaan, jos ei pönttö ole suihkun lähellä? Kyllä mellä on pojat suorastaan opetettu siihen, että siihen lattiakaivoon saa pissata.

Entäs jos vaipattomalla/vaipallisella lapsellanne tulee pissavahinko suihkussa käydessänne?

Ja oottehan huomanneet että useissa suomalaisissa elokuvissa kustaan suihkussa.

siis se on täysin tavallista ja yleistä.

yök yök, eikö teillä ole vesivessaa??? kyllähän ulkohuussi tai kuivakäymälä on paljon normaalimpia kuin vesivessa. näin se ihminen erkaantuu alkuperästään.

Kusi vaan vähän tuhdimpaa, mutta siinähän se suihkussa laimenee. Meillä on muovimatto kylppärissä, joten mihinkään kaakeleihin ei ole hajuja jäämässä. Ja viemäri on ihan sama kuin vessänpöntölläkin ja lavuaarilla, johon pestään vauvojen kakat. Ja pesukoneella jossa housuun kakatut vaatteet pyörii. Niin ja meilläkään ei lapset vedä vessaa, joten varsinainen lemulähde lilluu vessänpöntöissä. Eikä suihkussa pissimisellä ole minusta mitään tekemistä käytöstapojen kanssa, ei sitten mitään!

pyyhittekö hien ensin paperiin, ennen kuin menette suihkuun?

Siis ihan tavallista on kusta suohkussa eikä siitä tod. mitään hajuja jää.

Vierailija:

Lainaus:

kuseminen ja paskominen on ällöä, mikä pitää häivyttää arkielämästämme. paska sanakin on kielletty, vaikka se oli ennen neutraali. jatkanko? turha vaiva?

tekopyhää väittää että kusi tekisi viemärille haittaa. oletteko koskaan käyneet turkkilaisessa saunassa? älkää hygieenikot käykö. ette sen jälkeen voisi käydä enää suihkussa. ihosta lähtee kun tekee kunnon turkkilaisen pesun (eli ei mitään kevyttä vesi ja saippua pesua) mustaa vettä.

Siis mun mielestä lattialle kuseksiminen on ällöä, wc-pytyt ovat sitä varten. Ja mihis sä sitä sun paskahätääs häivytät?! Ja okei, katsoin juuri peiliin, näin sellaisen ihmisen joka tekee tarpeensa vessanpyttyyn eikä lattialle...pidätyskykyä löytyy ei tarvi kuseksia sinne tänne!

no, ei ihme ettet tajunnut?

kuseminen ja paskominen on ällöä, mikä pitää häivyttää arkielämästämme. paska sanakin on kielletty, vaikka se oli ennen neutraali. jatkanko? turha vaiva?

tekopyhää väittää että kusi tekisi viemärille haittaa. oletteko koskaan käyneet turkkilaisessa saunassa? älkää hygieenikot käykö. ette sen jälkeen voisi käydä enää suihkussa. ihosta lähtee kun tekee kunnon turkkilaisen pesun (eli ei mitään kevyttä vesi ja saippua pesua) mustaa vettä.

Käytämme isomman pojan pissalla vessassa ennen suihkuun menoa. Pienemmälle voi sattua vahinko mutta se on pieni määrä pissiä verrattuna aikuisten määrään!!!

t.29

nimittäin mä joskus vuosia sitten tein sitä useinkin

Olin kai vähän ekologinen ja ajattelin säästää vettä kun ei tartte vetää vessaa vaan samalla pesuvesillä huuhtoutuu viemäriin. Mä kyllä kusin suoraan siihen viemäriin, en pitkin seiniä ;)

Joku muuten sanoi, et oli tosi kiihottava seksisessio ollut kun mies oli suihkussa nuollut ja sitten pyytänyt kusemaan. Oli nauttinut alistuksesta ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat