Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa minua, 3:n pienen lapsen äitiä;(

Vierailija

Mulle on päivä päivemmältä selkiintymässä se että en tahdo/jaksa jatkaa elämää mieheni ja lasteni isän kanssa. Olemme ostaneet talon puolisen vuotta sitten, jota mieheni töihen ohessa remontoi. Hän on aina pois kotoa, edes sunnuntaisin häntä ei näy, enkä ehdi nähdä kun on ennen meidän muiden heräämistä lähtenyt raksalle..

Jotenki minusta tuntuu että tään puolenvuoden aikana olen huomannut älyttömiä puolia miehestäni, joita en tietänyt olevankaa...tottakai ymmärrän sekin et tällänen projekti töidemme ohessa, lasten hoito ym.muut kotityöt tekee hallaa suhteelle,mut olen alkanut inhoamaa miestäni ja en HALUA jatkaa, vaan lopullinen kytkimen nostaminen tuntuu hyvältä ajatukselta.

Apua, auttakaa! oon ihan loppu! tässä itken väsyksissäni lasten nukahdettua.

Kommentit (10)

Vierailija

odota vuosi ja katso tilannetta uudelleen. Olet luultavasti väsynyt kun joudut ilmeisesti yksin pyörittämään arjen rulettia. Juttele miehellesi tunnoistasi ja ehkä voisit ehdottaa, että pitäisi edes päivän viikossa vapaata raksalta.

Vierailija

Sulla ei siis ole mitään rakkautta jäljellä miestäsi kohtaan? Tajuaako itse millainen se on? Voiko olla rahahuolia joista ei puhu sinulle? Uskallatko itse sanoa, että mieli tekisi erota, vai luuletko, että kävisi silloinkin käsiksi?

Vierailija

Hänkin on varmaan tosi väsynyt elämäntilanteeseenne. Tarvitsette siis MOLEMMAT apua tilanteenne korjaamiseen. Jos väkivaltainen käyttäytyminen ei lopu HETI, niin kehottaisin sinua lähtemään vaikka turvakotiin tms kunnes tilanne korjaantuu tai todellakin eroatte. Voimia sinulle!!!

6

Vierailija

ja haukkuu jatkuvasti, ymmärrän kyllä että et halua jatkaa yhteiselämää. Mitä jos olisitte vähän aikaa erillänne ihan kokonaan? Hän muuttaisi vähäksi aikaa pois ja katsoisitte tilannetta sitten.Väkivaltaa ei tarvitse kenenkään kestää edes lapsien takia, varsinkaan jos se tosiaan on jatkuvaa eikä kerran vuodessa todella suuttuneena vähän tuuppaisee.

Vierailija

Yritä jaksaa tavalla tai toisella, pyydä ulkopuolista apua, juttele tilanteestasi neuvolassa ym. Kenellä tahansa on rankkaa, jos on pieniä lapsia, harvan parisuhde pikkulapsiaikana kauheasti kukoistaa ja kun teillä on vielä tuo raskaprojetki kaiken päälle, niin varmasti on rankkaa:(

Vierailija

siis olen sanonut ääneeen että haluan erota. ei silloin käy käsiks, koska luulee että pelleilen.naurelee vaan ivallisesti sanoilleni...olen paljon miettinyt tulevaisuutta eron jälkeen..haluaisin muuttaa kokonaan toiselle paikkakunnallekkin..vaikka työ jää. tää pieni paikkakunta,enkä siedä niitä katseita"voi sinua raukkaa, yh ja 3 pientä lasta". helpompi ois näin. oon miettiny tuota et tunnenko enää mitään miestäni kohtaan, mut olen hämilläni itekki ku en valitettavasti. olen niin loppu:(( ja se käsiks käyminen tekee henkisestikin niin kipeää että en kestä. tukasta repimistä eniten.

Vierailija

mies aina töissä ja kotona käy nukkumassa ja muuten ei juurikaan nähdä. Mulle tulee samanlaisia tunteita aika ajoin, kun ollaan pitkään näkemättä ollenkaan ja olen vaan lapsien kanssa, sekä ajatuksia et yksin olen aina, niin miksi sitten en ole tosiaan yksin.

MUTTA MUTTA, kun saamme aikaa toisillemme ja lapsien kanssa olemme yhdessä yksikin päivä riittää tähän, huomaan rakastavani miestäni ylikaiken ja tiedän myös, että hän tekee töitä juuri meidän vuoksemme; minun ja lasten, että meillä olisi parempi elämä ja asiat hyvin.

Sun miehelle tuo kaikki saattaa tulla isona yllätyksenä, koska uskon hänen miehenä ajattelevan edes hieman kuten mieheni, hän tekee töitä ja rakentaa teidän vuoksenne, tämä kaikki saa myös hänet väsyneeksi (väsynyt=ärtyisä, tulee muutenkin tosi kummia oireita pitkästä väsymyksestä).

Joten ehdottaisin kuitenkin, että puhuisitte ja yrittäisitte jostakin saada nipistettyä vähän aikaa toisillenne ja yhdessäoloon ja muutenkin käyttää kaikki mahdolliset keinot paikata avioliitto, on kuitenkin kyse isosta asiasta.

Vierailija

on hän hyvä isä lapsille, ollessan hetkisen kotona, tullessaan raksalta tai lähtiessään..mutta kun marisen hälle joku päivä soittaessani kuinka väsyny olen ja ehdotettaessani, josko pitäis edes illan vapaata raksalta niin vastaus on "vitun huora lehmä vitun ämmä" ja käy käsiks minuun, jotta sattuu. mä en jaksa ymmärtää. ensinnäkää mikään noista kahdesta ei täyty kohdallani, mutta tällästä kuulen koko ajan nylkyään..

Uusimmat

Suosituimmat