Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (30)

Miksi tällä palstalla aina käy niin, että joku tekee aloituksen mistä tahansa aiheesta, ja jo pian ihmiset haukkuvat toisiaan. Ja kehuvat itseään.

Onko teillä noin huono itsetunto vai mikä on?

Aikuistukaa. Muutenkin kuin rypistymällä (haapan)naamoistanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

ps:tuollaiset huulet luultavasti tuntuisivat suudellessa aika hyvältä...

voisin antaa suukon ;).... jos toisenkin

tuota en olisi välttämättä halunnut tietää!!! Oletko lepakko läps? (vai mies)

Perus av mamman tunnus merkkejä en tunnusta täyttäväni:eli: katkera ja kateellinen,vaan pystyn myöntämään että muut ihmiset todella voivat olla itseäni kauniimpia ja parempia ihmisiä,eikä minun tarvitse heitä sen takia mollata omaa itsetuntoani kohottaakseni,tällaiseksi minut on luotu ja tyydyn siihen.

terv taas:Amarettocola

Että kaikki, jotka eivät ihaile itsensä paljastelua internetissä, ovat kateellisia, koska ovat itse rumia eivätkä siksi voi paljastella itseään? Uskotko siis vakavissasi, että jokainen nainen pohjimmiltaan haluaa paljastella itseään? Kannattaisi varmaan hankkia joku aivotoimintaa kehittävä harrastus. Bimbous saattaa olla seksikästä monen miehen mielestä aluksi, mutta harvan mielestä pitemmän päälle.

Minä olen minä, omannäköiseni, enkä kaipaa siitä kommettia keneltäkään. Sitä minä ihmettelen, miksi sinä kaipaat ja haluat huomiota omasta ulkonäöstäsi vierailta? Mitä sinä siitä saat? Miltä se tuntuu olla sillä tavalla tarjolle asetettuna, en käyttäisi sanaparia " kuin huora" jos löytäisin jonkun paremman (koska huora ei kuulu sivistyneen naisen sanavarastoon) mutta joudun sitä käyttämään koska en keksi. Eli miksi haluat olla kuin huora? Miksi naiselle ainoa sallittu tapa ilmentää omaa seksuaalisuuttaan on itsensä paljastaminen?

17

Vierailija:

Lainaus:

Perus av mamman tunnus merkkejä en tunnusta täyttäväni:eli: katkera ja kateellinen,vaan pystyn myöntämään että muut ihmiset todella voivat olla itseäni kauniimpia ja parempia ihmisiä,eikä minun tarvitse heitä sen takia mollata omaa itsetuntoani kohottaakseni,tällaiseksi minut on luotu ja tyydyn siihen.

terv taas:Amarettocola

Minäkin pystyn myöntämään että ON OLEMASSA minua kauniimpia ja parempia ihmisiä. Mutta sitä, että minua kauniimpia ja parempia ihmsiiä ovat Kiiax ja Amarettocola, en voi myöntää, koska niin ei ole.

Minä en sanonut, että sinä olisit huora, vaan minä sanoin, että miksi haluat laittaa itsesi tarjolle kuin huora? Mitä sinä siitä saat?

Myönnän että tykkään jollain tasolla myös naisista,ovathan he sentään kauniimpi sukupuoli. Av:n mammat tosin eivät ole kovinkaan kiihottavia yleensä... ainakaan sitä kuvaa ei saa näitä juttuja lukiessa!

terv:Amarettocola ;)

Laitahhan kuvasi kehiin niin nähdään mikä kaunokainen siellä lymyää.Todennäköisesti et laita,sillä et kehtaa koska olet ruma kuin petolinnun peräpää ja tähän viestiin vastaat tyyliin:En ole niin idiootti että levittelisin kuviani netissä.(ja todellisuus on ainoa syy siihen miksei laita kuvaansa...ja jos laittaa kuvan,se on irc galleriasta liitetty kaunokainen,eikä hän itse) :)))))

terv:Amarettocola

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat