Kukaan ei uskoisi, et me tienataan...

Vierailija

...yli 10.000¿/kk, siis mun mies tienaa sen 10.000¿ ja mä saan opintorahaa verojen jälkeen 193¿/kk + lapsilisät.

KAIKKI rahat vaan häviää jonnekin, asutaan ihanassa omakotitalossa ja ikinä en katso mitä ruoka maksaa kaupassa, ostan mitä huvittaa, mut silti!

En ilkeä IKINÄ edes kertoa kyseistä asiaa tuttavilleni, koska tienaavat niin paljon vähemmän, esitän " köyhää" , ja muka olen olevinani tosi pihi joissain asioissa. (Vaikken todella olekaan!)

Purnaan MUKA päivähoitomaksuista muiden mukana, vaikka ihan sama paljonko ne ovat! (Etteivät ihmettele hiljaisuuttani)

En IKINÄ ilkeisi kertoa totuutta, miten muilla, onko teillä tällaisia salaisuuksia?

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

ku ajetaan uudehkolla autolla, lapsella on hyvät vaatteet, asutaan isossa omakotitalossa, syödään hyvin yms ja jää joinain kuukausina jopa säästöön. Silti ei tarvi maksaa läheskään täyttä päivähoitomaksua...

Vierailija

Siis meidän tulot (minä kotihoidontuella) on yhteensä n. 2000-3000 euroa kuussa, mutta mies tekee tosi harvoin täyttä työviikkoa ja työpäivätkin on mukavan lyhyitä. Tätä en kehtaa kertoa kellekään jotka tienaa suunnilleen saman verran ja mies on jatkuvasti töissä.

Vierailija

tai sitten jotkut myöntäisivät itsekin, että heillä tienataan oikein kunnolla, mutta eivät vaan ole kehanneet myöntää. Aattele, jos se naapuri tai kuka vaan valittaa sen takia, että luulee sua köyhäksi kun valitat jostain päivähoitomaksuista. Säälii sua raukkaa ja aattelee että onneksi itellä on asiat paremmin...:)

Vierailija

ja myös me asutaan hienossa omakotitalossa, meillä on kaksi autoa, ostan lapsille ja itselle ja miehelle hienoja vaatteita ja tavaroita. Matkustellaan paljon.

Vierailija

En ymmärrä minäkään! Olen huomannut, että niin se vain on, suuret tulot, suuret menot. Pienet tulot, pienet menot!

Aika paljon laitan myös rahaa rahapeleihin, en uskalla edes laskea paljonko rikastutan veikkaus.oy:tä!

Ap

Vierailija

Minä en puolestani kehtaa kertoa kenellekään kuinka ihana aviomies mulla on. Pelottaa, että joku tulee kateelliseksi. Mutta toisaalta...mistä minä tiedän toisten makuja :)

Se on todella komea, mahtava sängyssä ja loistava isä. Voiko parempaa toivoa?

Vierailija

Mullakin vielä kaiken lisäksi IHANA mies, lapsille IHANA/TÄYDELLINEN isä, ulkonäkö...nojaa ainakin mulle sopiva,mutta olen kyllä aika mustasukkainen naisten kiinnostuksista päätellen, eli kaikin puolin ihana mies MULLE ja LAPSILLE.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat