Äidit! Millä tuloilla olette jääneet hoitovapaalle? Paljonko miehesi tienaa?

Vierailija

Mieheni tienaa noin 4100 euroa/brutto (&bonukset 2krt/vuosi).

Mietin tässä että kuinkahan kauan voin olla kotona kuopuksen

kanssa.Lapsia on kolme.Haluaisin olla kotona mutten tiedä olenko

valmis kitkuttamaan kotihoidontuella.Asumme pk-seudulla ja

asumiskustannukset sen mukaiset :(

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Oma palkkani oli n. 2400 erur/brutto. Lainaa meillä on " ihan kivasti" lyhennettävänä. No, kaikenkaikkiaan kuitenkin ihan hyvä ratkaisu. Olen kotona varmaan pari vuotta.

Vierailija

tienaa jotain 35 000 - 40 000 brutto vuodessa, ajattelin uskaltaa jäädä kotiin pariksi vuodeksi ja vaan pistää kotitalous pyörimään pienemmällä pääomalla.

Vierailija

asuntolainaa on kaksi lasta, jäin hoitovapaalle kunnes vauva 3v.tiukkaa tekee mutta lapsi on pieni vain hetken. mitä enemmän rahaa on sen enemmän sitä menee, eli mitä siitä...

Vierailija

Minä jäin just äitiyslomalta hoitovaalle, ilman miestä.

Tulot siis kotihoidontuki, lapsilisät ja kunnan elatustuki.Ja aion pärjätä mainiosti.

No, enpä ole työssä ollessanikaan tottunut yllelliseen elämään...

Vierailija

Sulla on varmaan kanssa pienet menot, niin mullakin olis ilman miestä. Nyt on isot rakennusmenot, menot kahdesta autosta, suuret vakuutukset (mm. veneestä, jota mulla ei yksin myöskään olisi).

Yksikseni asuisin vuokralla, ilman autoa. Elämä olis aika halpaa :).

Vierailija

Kht+lapsilisät tekee noin 500 e yhteensä (2 lasta). Suuressa kaupungissa asutaan, ei kuitenkaan pääkaupunkiseudulla, ja asuntolainaan menee noin 700 euroa kuussa.

Vierailija

mulla ei ollut varaa jäädä hoitovapaalle... Tai ei sitä mietitty sen tarkemmin, mutta laskettiin, että 300 ¿/kk verrattuna siihen, että saan käteen 2200, niin ei talous kestä.

Vierailija

miehen koko palkka menee lainoihin, yhtiövastikkeeseen ja laskuihin. lapsilisillä ja kotihoidontuella sitten yritetään elättää koko 7-henkinen perhe.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat