Miltä ne supparit sit niinku tuntuu...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Voiko sitä jotenkin kuvailla et miltä ne supistukset tuntuu sitten kun niitä tulee?? Kuiteskin on viikkoja jo 28, ja monella olen kuullut tulleen ns. harjoitus suppareita, mut itse en ole niitä mielestäni vielä tuntenut. Kyllähän siis järkikin jo sanooo et sana supistus meinaa sitä et vatsa menee tyyliin kovaksi ja sit taas normaaliksi. Mut millä viikoilla olette näitä sit saaneet??? Päivällä kun olette esim. tehnyt kotiaskareita, vaiko nukkuessa...????kiitti=)

Kommentit (4)

Vierailija

kokemuksena voin kertoa. Kohtu todellakin menee kivikovaksi tuntuu painavalta ja kiristävältä. Itselläni ainakin oli esikoista odottaessa vaikea liikkua supistuksen ollessa kovimmillaan. Ehkä joku kramppi jalassa voisi olla aika likilti saman tuntuinen kuviteltuna mahaan, niinkään kipeää ei kyllä tee. Minulla ainakin.

Esikoisella taisi alkaa joskus enne 20 viikkoa ja tällä tulevalla ollaan supistuksista kärsitty jo aika aikasesta vaiheesta.

Supistuksia tulee minulla milloin missäkin tilanteessa, ei välttämättä tarvitse edes mitään ponnisteluja. Mutta aika usein nekin sitä aiheuttavat. Öisistä supistuksista en tiedä. Nukun niin sikeästi.

Toivottavasti tästä oli avuksi...

Vierailija

tosiaan on ihan vaan masun kovettumista, oikeat supparit tunnistat kyllä kun aika koittaa ;)

Noita harkkareita ei taida ihan nukkuessa tulla, ehkäpä enimmäkseen vaan " kovemmassa ponnistelussa" , siis vaikkapa kävelylenkillä, lattioita pestessä jne.

Mä en yhtään muista milloin aloin ekoja harjoitussuppareita tuntea.. niin sitä vaan kaiken unohtaa! Oiskohan ollut vasta rv30 jälkeen..? Siis ei mitään hajua. Mutta ei tarvii kyllä huolestua, vaikkei niitä vielä olisikaan, ei kaikilla välttämättä tule minkäänlaisia suppareita ennen niitä OIKEITA.

Vastasinkoos mä edes sun kysymykseen.... :D No vastailin ainakin jotakin :)

Emppu, 38+5

Vierailija

Harjoitussupparit tuntuu semmosilta suht voimakkailta menkkakivuilta(joihin mulla aina liittyy myös ulostamisvaikeuksia, on niinku kakkahätä mut ei tule). Ne " oikeat" supparit on sit taas tosi tosi kivuliaita, mä en ainakaan pystynyt edes ajattelemaan kunnolla, olin ihan kippurassa ja ei ois pystynyt seisomaan niiden aikana. Tämän koin siis kun minulta poistettiin lääkkeellisesti keväällä tuulimunaraskaus. Tosin kätilö sanoi silloin, että ne kivut saattavat olla jopa voimakkaampia kuin ne oikeat synnytyskivut. Kun kohtu ei ole vielä yhtään valmis hommaan (ei venynyt, ei pehmentynyt) ja väkisin vaan pannaan supistelemaan... Oli kyl tosi tuskaa.

Mut samantyyppisiä nuo kaikki kivut kumminkin.

h.h. rv 21+3

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat