Miehen haluttomuudesta; onko kohtalotovereita?

Vierailija

Mieheni ei halua seksiä eikä juurikaan suostu puhumaan asiasta. Olen yrittänyt saada häntä avautumaan asiasta, mutta ei. Olen ollut puhumatta, ei sekään auta. Olen tehnyt aloitteita, ja olen ollut tekemättä.

Asia ei etene.

Kuinka olette päässeet tilanteesta eteenpäin ja kuinka kauan tilanteenne on kestänyt?

Kommentit (7)

Vierailija

meillä ei myöskään asista puhuta, joka vain on pahentanut tilannetta. seksiä on aina ollut vähän,mutta esikoisen syntymän jälkeen, kun muutenkin oli pitkä tauko, niin pahin alkoi. nyt viimeksi ollut seksiä varmaan vuosi sitten. eli taitaa meitä ns.puutteessa eläviä olla enemmänkin.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

meillä ei myöskään asista puhuta, joka vain on pahentanut tilannetta. seksiä on aina ollut vähän,mutta esikoisen syntymän jälkeen, kun muutenkin oli pitkä tauko, niin pahin alkoi. nyt viimeksi ollut seksiä varmaan vuosi sitten. eli taitaa meitä ns.puutteessa eläviä olla enemmänkin.

Olen miettinyt miljoonia mahdollisia syitä, mutta kuulemma mikään ei ole oikein. Oma itsetunto murenee vauhdilla. En ole painostanut miestä puhumaan, mutta välillä olen kyllä hermostunut totaalisesti (noloa).

Voi apua, jos tätä kestää vuoden tai ylikin. En kestä. Pahinta on siis henkinen puoli, en mä seksiä fyysisesti tarvitse.

ap

Vierailija

Meillä on 5 vuotta " vanha" suhde ja aina olemme olleet onnellisia, kemiat ovat pelanneet jne. Seksissä ollut intohimoa. Edes lapsettomuus kriisinä ei vaikuttanut niin paljon miehen haluttomuuteen mitä taas hänen opiskelu/työpaineensa... sen jälkeen hän ei anna itsensä enää haluta, eikö hän jaksa vai mitä..??

Olen itse ollut aktiivisempi ehdottaja mutta aloin kyllästyä siihen... alkoi tuntua siltä että mies ei halua kun ei itse tee aloitetta. Olemme puhuneet, kiistelleet, ollaan oltu puhumatta.. ei auta vaikka sanoisin että " ollaan sitten ilman seksiä vaikka loppu elämä.." sillä eipä tuolla niitä haluja ole.. kuinkahan kauan olisi ilman seksiä jos en yrittäisi itse?? Ja mulle ei riitä mikään kerran kuussa. Kun meillä on ollut aina aktiivista.

Itse olen väsynyt välillä kun taapero valvottaa mutta mulla ainakaan haluttomuutta ei ole ollut, päin vastoin!

En tiedä mitä tekisin. Rakastan miestäni todella paljon ja hänen lähellään oleminen on siksi niin vaikeaa kun siinä on LIIAN hyvä olla.. ja tiedän kuinka mieheni osaa tehdä hyvää. Kun vain antaisi itsensä haluta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat