G: Minkälaisia " päiväunia" teillä on?

Vierailija

Tuli mieleen esim. A-L Härkösen päiväuni, josta kertoo jossain pakinakokoelmassaan tms. Se kuvittelee muistaakseni sattuvansa kaapattuun lentokoneeseen ja pelastaa tietysti koneen. Päiväuni on ehkä väärä sana, koska minä ainakin mietiskelen niitä joskus nukahtamista odotellessa.

Tämä on mun suosikki: kävelen kaikessa rauhassa kaupungilla vähän syrjemmässä ja yhtäkkiä joku yrittää raiskata mut. Mulla pimenee kerta kaikkiaan, kynsin raiskaajalta silmät päästä, pahoinpitelen ja tapan sen. Kohtaus tallentuu kameravalvonnan kameralle. Yleensä nukahdan ennen kuin päästään poliisikuulusteluun =). Takuuvarmasti nukuttaa mut tuo, hassu juttu.

Kommentit (8)

Vierailija

Esim just rakkaan kuolema, jonkun paha käytös minua kohtaan niin, että saan sillä itselleni hyvää huomiota ym.

Eikös yleensä päiväunet pitäisi olla unelmointia jostain ihanasta asiata. Miksi ihmeessä minä uneksin näin sairaasti :/

Vierailija

Minä lähinnä haaveilen - esim. mietin tulevia lapsia ja unelmien kotia ja tulevaisuutta, matkoja, haaveilen kaikesta mahdollisesta ja mukavasta...

Vierailija

Tiedän rakastavani jotakuta siitä, että alan kuvitella, miltä tuntuisi osallistua ko. henkilön hautajaisiin :(:( Se on ihan kauheaa. Eikä sitä pysty lopettamaan! :(

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat