Mieheni ei ole koskaan sanonut minua kauniiksi tai edes kehunut muutenkaan? Onko suhteellamme enaa muuta vaihtoehtoa kuin JSSAP.

Vierailija

Muuten mieheni on " hyvä mies" . Huomioi minua monesti, osoittaa välittävänsä jne, mutta on se vaan niin pirun vaikeaa sanoa esim ravintolaan lähdettäessä että " näytät tosi kauniilta" tai " nätti mekko" .

Mikä sillä siis päässä liiraa vai liiraako minulla, aikuisella naisella, joka näyttää tarvitsevan miehen pönkkäämään naisellista itsetuntoaan...????

Kommentit (13)

Vierailija

mitään, sillä haluaisin kuulla en juuri tältä yhdeltä, mieheltäni. ainut mitä kaipaan entisestä poikaystävässtäni on juuri tämä kyky kehua/kertoa kohteliaissuksia. Hänen seurassaan sain todella tuntea olevani kaunis. Ja en todellakaan ole sanonut tätä nykyiselle miehelleni.

Vierailija

kauniiksi sanominen ei ole mitenkään uudenaikaista tai trendikästä. Ajat sittenhän miehet ovat enemmän hullaantuneet naisen hiuksista, tuoksusta, muodoista ym maallisesta kuin tämän topakasta organasointikyvystä, tehokkaasti luomastaan urasta tai kyvystä olla hyvä jätkä.

Vierailija

Tässä taas hyvä esimerkki siitä, miten härmän häjyille on joku niin perushienotunteisuuteen ja kanssakäymiseen liittyvä asia täysin eri planeetalta. Italialaiset, espanjalaiset, kreikkalaiset, ranskalaiset saattavat sanoa sinulle kaipaamasi sanat kun jonotat vaikka kaupan kassalla. Ehkä on totta, että mies ei osaa teeskennellä ja sanoa jotain vain siksi että pitäisi, mutta taitaa olla vähän kyse siitäkin ettei suomalaisen silmään osu samat asiat kun kommunikaatiokulttuureista tuleville veljilleen.

Vierailija

saa sanottua kaikkea mitä pitäisi tai jopa haluaisi. On tämän myöntänytkin, joten pistän meillä saman ongelman tän piikkiin. Miehet ei kai vaan saa sanottua jotain asioita jos ne tuntuu niistä vaikeilta tai jotenkin kiusallisilta. Ja ei musta tilanne parane, jos menee sanomaan, että sanoisit joskus että olen kaunis. Onpa korni tilanne kun seuraavan kerran juhliin lähdössä mies tulee peilin eteen änkyttämään että " si-nä o-o-let kau-nis" . Mulle onneksi on joskus muut miehet sanoneet että olen kaunis, joten olen tyytynyt ajattelemaan, että kai mua sitten joku pitää kauniina ja ehkä omakin mies, joka olisi tietenkin se tärkein, mutta se vaan ei sano sitä.

Vierailija

minua kauniiksi, ja onneksi ei ole sanonut, koska en ole kaunis, voisin sanoa että olen tavallisen ruma. välillä tulee mieleen että miksei hän ole valinnut kaunista ihmistä puolisokseen,

kärsin joskus siitä kun olen ruma hvyännäköisen mieheni rinnalla!!!

mutta meillä menee hyvin yhdessä, minun rumuudestani huolimatta!!

Vierailija

Kyllä jokainen mies sanoo vaimoaan kauniiksi, jos tämä sellaisia ajatuksia miehessä herättää. Miehet eivät osaa/jaksa olla niin teennäisen kohteliaita, että muistaisivat että naiselle kuuluu sanoa noin ellei se luonnollisesti tule niille mieleen.

Vierailija

mutta silti se osaa kehua minua kauniiksi, ihanaksi ja vaikka miksi. En mielestäni edes ole kaunis mutta kai se on katsojan silmissä.

Vierailija

että ainoa asia jota jollain tapaa exässä, oli se ettei se peitellyt sitä kuinka ihanana naisena minua piti. Se tosin ei häntä estänyt pettämästä minua, joten tässä mielessä voi sanoa, että hänellä todella oli kiinnostusta naiskauneudelle. Samoin hän oli kaikessa muussakin niin tunteidensa vietävissä, ettei yhteiselo ollut onnistunut muutenkaan.

Vierailija

ku kerran yks mies sanoi mulle " sä oot kaunis " . sen tyttöystävä oli siinä vieres, eikä siis yrittäny saman vällyn alle. totes ton vain siinä keskustelun lomas ja oli siis mulle vieras mies ja aikaa tästä on jo 15v. mutta vieläkin muistelen lämmöllä, se tuntu tosi hyvältä, varsinkin kun oikeesti en oo kaunis!!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat