Voiko masu todella näkyä jo?

Vierailija

Odotan kolmatta vauvaa ja olen viikoilla rv7+5. Työkaveri sanoi että sulla on jo ihan selvä "vauvapömppö". Itekin ihmettelen että voiko olla mahdollista. Tiedän että osasta on turvotustakin. Nyt jo joudun ostamaan mammahousut kun tavalliset ei mee kiinni. Mielessä on käynyt kaksosetkin kun muutenkin raskaus on ollu erilainen kun kahdesta edellisestä (tyttö ja poika).

Mitäs mieltä olette?

Kommentit (4)

Vierailija

Sain ensimmäiset 'julkiset' onnittelut perheenlisäyksestä viikoilla 6+2!!!!

Odotan neljättä, olen hoikka, ja vaatteena oli jotain vartalolle tiukempaa paitaa.. Ajankohta oli ilta, jolloin itsekin huomasin masun turpoamisen ajottuvan enemmän.

Mutta kyllä olin minä hämilläni, ja samoin oli onnittelija, kun kuiskailin hänelle meneillä olevat viikot - että epävarmoja ollaan onnistuuko tämä raskaus, kun takana oli kaksi koettua km'ää.

Nyt on viikkoja kasassa 32+1, eli positiivisella mielellä..Ja vain yksi lapsi on minulle tulossa:)

Onnea matkaan sinulle!

Vierailija

Niin siis mun mielestä kyllä voi masu jo näkyä ja minulla sama tilanne että minulla on nytten rv 8 ja maha on turvoksissa ja sillain piukee ei löllykkä miten yleensä. Minulle on tulossa kolmas muksu ja ajattelin että voiko se maha pulahtaa pintaan kun on jo paikat venynyt edellisistä raskauksista....Näen itse 23.6 että onko siellä yks vaiko kaks vähäsen jännittää koska meillä on suvussa paljon kaksosia

Vierailija

Juu siis vatsan alkuturvotus kyllä näkyy, se asettuu sitten hetken päästä ja oikea vauvamasu alkaa näkymään :)

Mä olen jokaiselta muksulta (4kpl) ollut aluksi niin turvoksissa että on pitäny käyttää mammahousuja kotona x)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat