miten sinä, jolla ei ole omaa aikaa ollenkaan, jaksat?

Vierailija

tai jos sitä on vain joskus harvoin.

Kommentit (9)

Vierailija

kuljen lapseni kanssa kaksin joka paikassa , jos lapsi on kaverilla niin en saa tehtyä mitään , tuntuu et iso osa puuttuu.reissaan lapsen kans paljon kaksin (mies ei tykkää matkustaa),olen aina ollut "tarrautuva " äiti , jos en ole töissä niin sitten minut takuu varmasti löytää lapseni seurasta .

Vierailija

Ajattelen että kai mulla sitten joskus on taas sitä enemmän. Tai sit jos tuntuu että pää hajoaa niin yritän järjestää niin että pääsen jonnekin vauvan kanssa kahdestaan, se tuntuu jo melkein "omalta ajalta".

Vierailija

yksin suihkuun tai vessaan. Sitten kun lapset on isompia, mulla on kai omaa aikaa, sitten en varmaan enää tiedä miten olla kun saa olla yksin.

Saisin ehkä pikkuisen enemmän omaa aikaa, mutta mies on niin paljon poissa, että ne pienet hetket mitä on käyttää yhdessä perheenä, niin käytän ne ennemmin siihen kuin omaan yksin oloon, vaikka sekin kyllä olisi tarpeellista joskus.

Kuukausi niin miehellä alkaa loma, sitten mulla on omaa aikaakin eli sitä odotellessa :o)

Vierailija

Mihinkään ei voi lähteä, mutta saapa tehdä omia asioitaan välillä. Tosin yöunet siitä kärsii. Viimeistään ensi kuussa pitäisi ihan juhlimaan asti päästä, äitini ottaa lapset. Paria maidon haku reissua lukuun ottamatta, nuorempi on ollut aina mukana. Nyt jo 1v2kk.. On vaan ollut sen verran haastava vauva, etten ole raaskinut muille antaa hoidettavasi. Ja tosiaan, aina välillä pääsee suihkuunkin ihan yksin..=)

Vierailija

Jaksoin ne vuodet kun pidin kiinni säännöllisistä nukkuma-ajoista lapsella, ja siitä että hän meni nukkumaan tarpeeksi aikaisin. Illat ovat aina olleet minun omaa aikaani, silloin joko surffaan netissä tai juttelen puhelimessa kavereiden kanssa, luen jne. Sillä tavoin jaksoin, nyt on paljon helpompaa kun lapsi jo kymmenen. Tsemppiä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat