Suositelkaa hyvää ravintolaa Helsingissä.

Vierailija

Olen viemässä mieheni syömään hänen syntymäpäivänsä kunniaksi. Kertokaa myös millainen menu ja hintataso. Miten aikasin pitää pöytävaraus tehdä...

Kommentit (9)

Vierailija

meidän ehdoton suosikki, jonne aina merkkipäivinä päädytään kun ei viitsi riskeerata.

sitten tossa kulman takana löytyy huvilakadulla aiavan mahtava ranskalaista ruokaa tarjoava la petit maison.

Vierailija

Niillä kulmilla kun asumme... Ainakin Korkeavuorenkadulla oli yksi kivan näköinen paikka. Nimeä en muista, enkä jaksa lähteä katsomaan. Ohi kulkiessa olen huomannut sen olevan täynnä.

ap

Vierailija

melko tavallinen hintataso, mutta hyvä sapuska.

On niitä muitakin hyviä. Mä en kyl suosittelis mitään semmoisia ketjuravintoloita ku Fransmanni, Rosso yms mitkä kuitenkin tulee ennemmin tai myöhemmin jonkun suusta. Jostain Casa Largosta puhumattakaan (yäk).

Vierailija

korkeavuorenkadullahan noita muutama on ihan siinä vierekkäin. maxill tietty- hyvää perusruokaa, sitten se suht. uusi coma (siinä succesin vieressä)- en ole käynyt, mutta sai pienet " haukut" nyt-liitteessä aikoinaan, ja siinä maxilin vieressä on sitten joku italialainen paikka, jota muistan jonkun kehuneen.... onhan noita

mutta, jos todella haluat hyvää ruokaa ja erilaisen intiimin tunnelman niin huvilakadun maison ehdoton. varaukset täytyy kyllä tehdä ajoissa ja hinnat on aika kovat, mutta ei ihan mahdottomat kuitenkaan

katso vaikka netistä http://www.ravintolaopas.net eiköhän sieltä joku sopiva löydy

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat