Jeesus tuota Minnaa, NÄITTEKÖ?

Vierailija

Minna sitten tosiaan tunki itsensä Antin sänkyyn, ja jo silloin Antin vastaukset oli aika...kohteliaita ja lyhyitä.

Mutta toi aamun kuva oli oli todella nolo: Antti nukkuu selin Minnaan, Minna on takertunut lusikka-asentoon ja Antti yrittää potkia sitä pois, kun eukko yrittää päästä lähemmäs ja kiertää jalkoja sen ympärille. Antti parka makaa perse pitkällä ettei Minna pääse lähemmäs, ja muija survoo itseään siihen kunnes Antti tönäs sen lattialle!

Tuosta ei TOSIAAN jäänyt epäselväksi, mitä tämä 2 lapsen äiti, 2 miehen vaimo ja Iinan paras kaveri yritti! Jo illalla sängyssä " Saaks mä silittää sua tästä?" . Ei taida Iina enää olla Minnan frendi, eikä sen poikaystävä ja aviomies taida paljoa perustaa....Hih. Olin kuolla myötähäpeästä kun katsoin tota:)

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Todella noloa. En kyllä ylipäätään ymmärrä kuinka joku haluaa moiseen lähteä mukaan. Olisi kestämätön tilanne joutua suljetuksi noinkin pitkäksi aikaa yhteen taloon ja olla koko ajan tietoinen että kamera käy koko ajan ja missään ei ole yksityisyytä. En kyllä itse voisi missään tilanteesa edes harkita moista, mutta meitähän on joka junaan...Joillekin varmaan sopii ja onhan se eräänlainen kokemus joka ei varmasti toistu.Mutta viikkokaupalla olla suurin piirtein tekemättä mitään, ahistaa pelkkä ajatuskin. Just kestää yhden laiskottelupäivän, ettei mene mihinkään ja ei tee muuta kuin korkeintaan sunnuntailounaan...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat