mulla "menneisyys" tuttavan miehen kanssa, mainitsenko?

Vierailija

todellakin "menneisyys", sillä mitään varsinaista ei ole tapahtunut, ei mitään fyysistä kontaktia eikä romanttisia hetkiä (mun mielestä).

ongelma on siis siinä, että tapaisn harrastuksen parissa mukavan naisen, tutustuimme noin päällisin puolin. emme ole keskustelleet sen syvemmin, emmekä esim. perheistämme, vaikka olemme maininneet puolisoidemme ja lastemme nimet keskustelussa, mutta yleensä olemmen puhuneet yhteiseen harrastukseemme liittyvistä asioista.

toki panin merkille että tuttavan miehellä on sama nimi kuin n. 10 vuoden takaisella tutullani, mutten ajatellut että kyseessä olisi sama mies. mutta on.

ongelma on siinä, että silloin 10 vuotta sitten tämä mies oli minuun todella rakastunut, ja tunne oli totaalisen yksipuolinen. tutustuimme ihan muuten vaan ja vietimme aikaa yhdessä, mutta kun huomasin hänen lämpimät tunteensa niin viilensin tuttavuutta huomattavasti, en enää aktiivisesti tavannut tyyppiä, ja sitten aloin seururustella niin tiiviisti että se lopulta lopetti koko tuttavuuden.

nyt mulla on tunne että tämä naistuttavani on aika kylmä mua kohtaan. hän varmasti tietää minun tuntevan miehensä, koska olemme törmänneet jossain perhetapahtumissa ja olen vaihtanut aina muutaman sanan ko. miehen kanssa. naiselle en ole lähtenyt erittelemään että miten miehensä on minulle tuttu, onhan tämä pieni kaupunki ja varmaan suuri osa ihmisistä jollain tapaa tuttuja toisilleen.

nyt kysymys kuuluu, rupeanko nyt, ikäänkuin jälkikäteen, kun olen huomannut naisen suhtautumisen minua kohtaan muuttuneen, kertoilemaan ns. menneisyydestäni hänen miehensä kanssa, vai katselenko rauhassa tilanteen kehittymistä?

Kommentit (7)

Vierailija

- nolata miehen (vaikka vaimo tietäisikin, on kiusallista vaimollekin sanoa asian ääneen, ikääkuin osoitat kuvainnollisesti ylemmän asemasi vaimoon nähden)

- nolata vaimon (ks. yllä)

- nolata itsesi (fiksu ihminen ei sekoita soppaa)

Vierailija

erityisesti mua on ruvennut vaivaamaan se ns. ylemmyyteni tätä tuttavanaista kohtaan, koska olen torjunut miehen, jonka hän on ottanut. varsinkin tämän asian haluaisin katoavan, koska ihan oikeasti oikeasti en koe ylemmyyttä tässä tilanteessa, kyse on erilaisesta miesmausta, ei paremmuudesta.

mutta joo, jatkan siis lunkisti vaan jo valitsemmallani linjalla.

ap

Vierailija

Mun miehen on monikin nainen hylännyt ennen minua, mutta mä lähinnä säälin heitä, kun eivät ole ymmärtäneet hyvän päälle. "Ylemmyydentuntoisuutesi" lähinnä naurattaa.

Mitä väliä jollain 10 vuoden takaisilla jutuilla on? Luuletko, että mies on edelleen sinuun ihastunut? Luultavasti vain miettii, että mitä ihmettä on sussa nähnyt.

Lainaus:

erityisesti mua on ruvennut vaivaamaan se ns. ylemmyyteni tätä tuttavanaista kohtaan, koska olen torjunut miehen, jonka hän on ottanut. varsinkin tämän asian haluaisin katoavan, koska ihan oikeasti oikeasti en koe ylemmyyttä tässä tilanteessa, kyse on erilaisesta miesmausta, ei paremmuudesta.

mutta joo, jatkan siis lunkisti vaan jo valitsemmallani linjalla.

ap

Vierailija

Jokaisellahan nyt on jonkinlainen menneisyys takana, tuskinpa tämä nainen on kuvitellut miehensä olleen umpiossa kasvanut ennen heidän tapaamistaan.

Toisekseen, jos nyt alat jotain selitellä, niin luultavasti vain herätät enemmän epäilyksiä. Jos tuttavasi kysyy jotain, niin sitten varmaan eri asia, kannattanee vastata ja puhua totta...

En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät "salli" tai kestä puolisoidensa exien olemassa oloa, eihän siihen voi enää vaikuttaa...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat