sydäntä kyllä kylmäsi äsken...

Vierailija

Piti jättää 1v yksin kotiin. Tai, eikai olisi ollut pakko, mutta näin oli kaikille helpompi.

Mies oli parin kilsan päässä iltaa istumassa ja sille iski paha migreeni kohtaus. Pakkohan se autolla lähteä hakemaan. En millään raaskinut herättää lasta yöunilta joten jätin nukkumaan.

Naapuri oli kyllä itkuhälyttimen päässä ja olisi tullut jos ääntä olisi kuulunut sekä koirat oli vahtimassa murtovarkaiden varalle.

Mutta pahaa teki silti.. mietti tuon muutaman minuutin aikana minkä oli poissa kaikki kauheudet mitä olisi voinut sattua. Mutta nyt ollaan onnellisesti kotona. Lapsi nukkuu tyytyväisenä ja kaikki on hyvin. Miehenkin sain sänkyyn nukkumaan.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Oli miehellä jo mennyt taju kun pääsin hakemaan. Eipä siinä muutakuin herätellä sen verran että sain raahattua autoon. Ajoin meidän oven eteen ja raahasin sänkyyn.

Nyt nukkuu tuolla.. aamulla luultavasti ihan kunnossa.

t:ap

Vierailija

Provosoitteko te tahallanne vai ootteko tosissanne noin negatiivisia ja tuomitsevia? Joo, siitä kun hakee migreenikohtauksen saaneen autolla kotiin seuraa vain se, että seuraavaksi onkin baarissa. Mitä ihmettä? En ehkä olis itse lähtenyt ja jättänyt lasta yksin mutta en kyllä noin jyrkästi lähtisi muita tuomitsemaan. Se naapurihan olisi tullut heti paikalle jos jotain olisi kuulunut.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

ja olen aivan varma, että suurin osa teistä nukuttaa lasta parvekkeella tai pihalla, sehän se vasta huippuvaarallista on. Ja yöllä tulipalo voi alkaa toisesta huoneesta ja lapsi menehtyy ennenkuin edes itse heräätte, jos ees heräätte ollenkaan

Vierailija

Vastuullinen äiti tunnut olevan. Joskus joudutaan hankaliinkin valinta tilanteisiin. Äitsyillä tuntuu taas olevan syyttely ja jeesustelu vaihe päällä! Älä niistä välitä, sellaista ne hormonit ym. teettää. Parhaasi kun teet niin sen pitää riittä. Kyllähän se varmasti silti sydäntä äidillä kylmää jättää lapsi noinkin - kertoo siitä vastuullisuudesta!

Vierailija

kyllähän se palovaroittimen ääni kuuluu itkuhälyttimestäkin, mutta on hieman eri asia:

olet samassa asunnossa kun palovaroitin alkaa huutamaan - pelastat lapsen ja ryntäät ulos

tai:

kuulet palovaroittimen äänen itkuhälyttimestä, ryntäät ulos, menen naapuriin ja pelastat lapsen - tuossa tilanteessa aikaa on voinut kulua jo liikaa :( Puhumattakaan siitä, että jättäisitkö omat lapsen nukkumaan ja ryntäisit naapuriin pelastamaan naapurin lasta - vai pelastaisitko omat lapsesi varmuuden vuoksi (ei koskaan tiedä kuinka räjähdysmäinen palo kyseessä) ja menisit vasta sitten naapuriin???

Jos miehesi _oikeasti_ vaipuu tajuttomuuteen migreenikohtauksessa niin oikea paikka on sairaala - ja sinne mennään ambulanssilla.

Vastuutonta jättää pieni lapsi yksin kotiin nukkumaan, oli syy mikä hyvänsä!

Vierailija

Eikö miehesi voinut tulla taksilla kotiin????? Haloooooo!! Eikö miehesi päässä liiku mikään?? Minun mieheni ei olisi edes ehdottanut moista eikä missään nimessä sallinut minun lähteä hakemaan häntä ja jättää lapsi yksin kotiin. Minä en mene edes postia hakemaan 100 m päästä yksin, jos lapset jäävät kotiin. Ota siitä opiksi.

Vierailija

jos jotain ääntä kuuluu. Samalaa tavalla se naapuri olisi voinut istua olkkarissa, ja kuunnella, josko meteliä kuuluu lastenhuoneesta, että ei mitään eroa. Että kaikki hyvin ja hyvä että huolehdit lapsestassi kuitenkin noin, tiedätn useita perheitä, jotka vastaavassa tilanteessa jättäisi 1 v ilman valvontaa täysin.

Vierailija

Jos koira olisi " seonnut" (en jättäisi kilttiäkään koiraani täysin kaksin lapsen kanssa; voi niidenkin päässä napsahtaa jos lapsi vaikka herää ja alkaa itkeä, menee paniikkiin)

Ja sata muuta asiaa. Tietysti hyvä kun ei mitään sattunut, mutta ei noin saa tehdä!

Vierailija

ihme jyrkkää suhtautumista muilla. Jos kerran naapuri oli kuulolla, niin mitä pahaa siinä on? Hätätilanne ja ei kestänyt kauaa? niin, oishan se tietysti ollut taksi mahdollisuus, vai? Mutta hyvähän se on jossitella ulkopuolisten...

Vierailija

huono äiti fiilis kyllä kieltämättä vähän on...

Ilman naapurin valvontaa en missään nimessä olisi jättänyt lasta yksin. Ja mä olen muuten niitä äitejä jotka ei uskalla nukuttaa lasta ulkona.

Tulipalon sattuessa olisi ruennut kyllä palohälytin huutamaan. Ja jos sitä ennen olisi jotain sattunut olisin varmasti itsekkin ollut jo tajuttomana.

Ja ei miehen päässä sillä hetkellä liikkunut mitään, sillä miehen migreeni on sitä luokkaa että päätä alkaa särkemään..kymmenen minuuttia ja menee taju. Kerkesi vain soittaa mulle että tuletko hakemaan.. tämän takia taksikaan ei ollut vaihtoehto. Pelkkää känniläistä en kyllä olisi hakenut kotiin.

t:ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat