Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei kaikki tiilitaloista pitävät ihmiset!!! Ehdottakaa ulkoseinänyläosaan tulevan puupaneloinnin

Vierailija

värejä. Rakennamme taloa ja ulkomuuraukset ovat pian valmiit. Tiili on jotain vaniljan väristä (tiilerin tundrakuvio niminen tiili). Emme ole vielä varmoja mikä väri olisi hyvä ulkopaneloinnin osalta. Vaihtoehtoja on mm. aivan vaalean harmaa ja sama kuin tiilen väri eli vanilja. Mahdottomasti kiitoksia kaikille vastanneille!!! Ja terkkuja kaikille oman kodin rakentajille/sitä suunnitteleville!!!!

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

tiilerin sivuilla olevassa kuvassa. Siellä se näyttää ihan valkoiselta, mutta luonnossa ainakin meillä on vaniljansävyinen. Mutta hyvä näin. Se savanni taitaa olla keltainen väri sinä puupaneloinnissa. Vai mitä mieltä olette? Kyllä sekin ihan kiva väri on. Kaikki värit on aika hyviä. Ei osaa päättää... Kirsikansävy kiinnostais, mutta näkis jossain luonnossa miltä se näyttää. Täytyy mennä kiertelemään uusille omakotialueille :)

t:ap

Vierailija

hiukan keltaisempana (II-laatu) ja ylä-osan väri niinkin kummallinen kun f 157 eli maalarinvalkoinen ja hyvältä näyttää. Tietysti riippuu hirmuisesti ympäristöstä ja siitä kuinka pimennossa tai auringonpaisteessa asuntonne on. Olen kuitenkin itse tyytyväinen anopin taloon, koska olen myöskin osa syyllinen värin valintaan.

Vierailija

puulaudoitus rakennetaan ns, kulmittain ,meillä tehtiin noin ulkopuolella tiilen yläpuolella ikkunoiden ym. kevennyksien kohdalla sekä myös pesuhuoneen kattö.Limen väri on tietääkseni joku vihree??

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat