Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia on PIRKKA-VAIPAT?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Elikkäs kannattaako niitä ostaa? Kokemuksia! Kiitos! =o)

Kommentit (12)

Vierailija

Liberon " parannus" ei oikein kolahda meidän vaippapeppuumme (maxi ei pidä yövaippana ja ihoärsytys ilmestyi uudistuksen myötä). Kokeilmme Pirkkaa, ja se tuntuu sopivan ja on esim. Pampersin Active Fitiä (joka on myös hyvä) edullisempi.

Vierailija

mutta nyt meidän 10,5kk pullukka käyttää oikeastaan vain niitä, kun ne ovat kaikkein halvimpiakin citymarketissa 16senttiä/kpl.

elikäs yli puolivuotiaalle SUOSITTELEN!

Vierailija

mielestä ihan hyviä. Ainoastaan silloin vuotivat, kun koko rupesi jäämään pieneksi (midi-koko 7,5-kiloiselle ;) ). Ei niissä mun mielestä mitään vikaa ole, pärjäävät ihan hyvin pamperseille ja liberoille. Meillä pamperseilla vauvan kakat turahti joka kerta niskaan asti. Liberot ok, Dailyt samoin, Lidlin näyttävät olevan erityisen hyviä.

Vierailija

minunkin mielestäni.

Tosin ostin jostain alekopasta paketin 3,90 ja voi olla että merkki on jotenkin uudistunut, mutta näissä malleissa oli ne tarratkin ihan vammasia..eivät ottaneet kuin päästä kiinni ja sitte itse materiaali on kuin tiiliskiveä=( olen käyttänyt ainoastaan kun tiedän, että yövaippa laitetaan esim. 2 tunnin päästä enkä viitsi tuhlata kalliimpaa vaippaa

Vierailija

Pojilla 10kk ja 2v pirkka-vaipat ja hyvin on toiminut sen jälkeen kun on lähdetty liikkeelle eikä vain makoilla pikoillaan. Esikoisella housuvaipat (joita myös kuopus käyttää välillä) ja kuopuksella enimmäkseen 7-15kg tarravaipat. Suosittelen, jos lapsesi on jo taaperoikäinen.

Vierailija

Käytetään pääasiassa liberoita, mutta olen myös käyttänyt pirkka vaippoja pojallemme. Kun Midi koko liberolla jäi pieneksi, Pirkan midit olivat reilummat. Maxit liberolla siis vielä isot. Ihan hyvät olivat pirkat. Vähän jäykemmät ja kovemmat kun liberot, mutta ei päästänyt läpi ja piti hyvin yölläkin. Oli meillä jopa yövaippana. Hinta/laatusuhde hyvä. Joillekin nämä sopii, toisille ei...

Amaria, ja eetu vajaa 5kk

Vierailija

Kokeiltiin alussa niitä kaikkein pienimpiä, mutta usein tuli pojalla sivulta läpi. Siis silloin kun oli niin pieni että nukutettiin kyljellään. Isommista en osaa sanoa.

Vierailija

Minustakin Pirkka-vaipat on ihan hyviä, eivät (ainakaan meillä) vuoda eikä ne minusta ole niin kovia. Käytössä 6-kiloisella hoikalla tytöllä.

Vierailija

+kertaakaan ei ole vuotanu

+kiva kuvio, näyttää aluspöksyiltä

+tarrat pitää

+haju ei tule läp

+suht edullinen

-kovempi materiaali kuin pampersit/liberot/muumit, mut ei nyt ihan tiileskiveä kumminkaan ;)

Vierailija

ollaan kokeiltu esikoisella luultavasti kaikkiamahdollisia vaippamerkkejä.pirkka vaipat ei niin huonoja kuindaily merkkiset muttaei kuitenkaan vedä vertojapampersille.tykättiin myös huggies vaipoista,joissa aivan ihana nalle puh kuviointi.kokeilemallahan sen sopivimman löytää.nyt toinen lapsemme on 6kk ja pampers toimii..

Uusimmat

Suosituimmat